اخبار بازی

شینجی میکامی می‌خواهد حداقل یک بازی دیگر را کارگردانی کند

شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق سری Resident Evil، اعلام کرده است که بسیار دوست دارد در آینده حداقل یک بازی دیگر را کارگردانی کند.

در مصاحبه ای با وب‌سایت VG247، میکامی خاطرنشان کرد که اگرچه وظایف اخیر کارگردانی را به دیگر کارکنان استودیوی خود یعنی تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks) واگذار کرده است، اما همچنان دوست دارد برای یک عنوان دیگر به صندلی کارگردانی بازگردد.

میکامی 56 ساله که بیش از سه دهه است که بازی‌های ویدیویی را توسعه می‌دهد، طی مصاحبه‌ی اخیر توضیح داد که تانگو گیم‌ورکس را “با چشم انداز ایجاد استودیویی که به سازندگان جوان و با استعداد فرصتی می‌دهد”، راه اندازی کرده است.

اما این بدان معنا نیست که میکامی دیگر نمی‌خواهد به عنوان کارگردان فعالیت کند، چنان که او در ادامه توضیح داد که قصد دارد “یک بازی آخر” را قبل از اینکه بازنشسته شود، کارگردانی کند. ماساتو کیمورا (Masato Kimura)، تهیه‌کننده‌‌ی زنیمکس (Zenimax) در طول مصاحبه اظهار کرد که پروژه‌ی بعدی تانگو توسط میکامی هدایت نخواهد شد و ظاهرا خالق سری Resident Evil، برنامه‌های بزرگ‌تری در سر دارد.

بیایید امیدوار باشیم که عرضه‌ی GhostWire: Tokyo در 5 فروردین 1401 (25 مارس 2022) به قدری موفقیت آمیز باشد که میکامی افسانه‌ای را زودتر وارد عمل کند. همان‌طور که می‌دانید که تانگو گیم‌ورکس بخشی از شرکت بتسدا (Bethesda) است که توسط مایکروسافت به مبلغ 7.5 میلیارد دلار در سال 2020 خریداری شد. به این ترتیب، به احتمال زیاد هر بازی جدیدی که میکامی کارگردانی کند، به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس‌باکس منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *