اخبار بازی

امیدوارم نسخه‌ی ریمیک Resident Evil 4 داستان اصلی را بهبود دهد

خالق عنوان تحسین شده و بسیار محبوب Resident Evil 4 امیدوار است که در صورت ساخت نسخه‌ی ریمیک، داستان آن نیز تغییر پیدا کند و بهتر از نسخه‌ی اصلی باشد.

با توجه به انتشار نسخه‌ی واقعیت مجازی Resident Evil 4 برای پلتفرم‌ Oculus Quest 2 و انتشار شایعاتی در مورد ساخت و توسعه‌ی نسخه‌ی ریمیک آن، نام این بازی تحسین شده و محبوب باری دیگر در تیتر خبر‌ها قرار گرفته است. اما واکنش خالق آن به این شایعات چیست؟ آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami) در پاسخ به این سوال که در مورد ریمیک شدن عنوان کلاسیک Resident Evil 4 چه نظری دارد پاسخ داد:

بسیاری از طرفداران خواهان ریمیک شدن Resident Evil 4 هستند و این نشانه‌ی خوبی است، اگر کپکام (Capcom) در اقدامی به بازسازی این اثر پرداخته و داستان آن را نیز بهتر کند بسیار عالی خواهد شد.

هنگامی که از شینجی میکامی خواسته شد کمی بیشتر در مورد ارتقای داستان Resident Evil 4 توضیح دهد، او پاسخ داد که تمامی داستان این نسخه در سه هفته نوشته شده است. او در این مورد توضیح داد که برای نوشتن داستان این بازی زمان بسیار کم و محدودی به او داده شد و تنها سه هفته برای نوشتن آن فرصت داشت.

در حال حاضر هیچ کدامی از شایعاتی که در مورد ریمیک شدن Resident Evil 4 منتشر شده‌اند تایید نشده‌اند. با این که گزارش‌های بسیاری به وجود این نسخه اشاره کرده‌اند و با توجه به آن‌ها به نظر می‌رسد که نسخه‌ی ریمیک این اثر کلاسیک تحت نظارت کپکام و توسط توسعه دهندگان اصلی سری Resident Evil ساخته می‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به این گزارش‌ها پیش از این استودیوی M-Two مسئولیت ساخت این اثر را بر عهده گرفت بود. همان‌طور که می‌دانید تا به امروز هیچ کدام از این شایعات توسط کپکام تایید نشده‌اند.

جالب است بدانید که علاوه بر انتظارات میکامی از بهبود داستان نسخه‌ی ریمیک Resident Evil 4 نسبت به نسخه‌ی اصلی، کپکام سابقه‌ی تغییر داستان در نسخه‌‌های ریمیک شده را نسبت به داستان اصلی داشته است. به عنوان مثال در نسخه‌ی ریمیک شده‌ی Resident Evil 3 شاهد تغییر کوچکی در داستان مامور بداقبال S.T.A.R.S، یعنی Brad بودیم. آیا داستان Resident Evil 4 نیز همانند قسمت سوم با اجازه‌ی میکامی، دستخوش چنین تغییرات کوچکی خواهد شد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *