اخبار بازی

هیدئو کوجیما پادکست اختصاصی خود را راه اندازی کرد

هیدئو کوجیما، کارگردان افسانه‌ای صنعت بازی‌های ویدیویی اخیراً خبر از راه‌اندازی برنامه‌ی پادکست اختصاصی خود به نام “ریدیووِرس” داد.

پادکست‌های اختصاصی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) با نام رِیدیووِرس (Radioverse) به صورت انحصاری از طریق سرویس آئُدیبل (Audible) آمازون (Amazon) به زبان ژاپنی و در کشور ژاپن در دسترس خواهد بود. از طرف دیگر، متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای پخش صوت دوبله‌ی این پادکست در نظر گرفته نشده است تا مخاطبان غیر ژاپنی نیز بتوانند از آن‌ها بهره ببرند.

همچنین، اولین مهمانان کوجیما اعضای کانال یوتیوبی ژاپنی 2BRO هستند حدود 3 میلیون سابسکرایبر در این کشور دارد. همچنین، در تبلیغات این پادکست چنین آمده است که:

هیدئو کوجیما به عنوان یک خالق بازی‌های ویدیویی که همچنان به ایجاد روش‌های جدید در این صنعت ادامه می‌دهد برنامه‌ای جدید در سرویس Amazon Audible ساخته است.

در هر قسمت از این پادکست مهمانان مختلفی دعوت خواهند شد و در مورد موضوعاتی از جمله بازی‌ها و فیلم‌ها بحث‌های عمیقی خواهند کرد.

در ماه اخیر میلادی، کوجیما خلاصه‌ای از برنامه‌های خود برای سال 2022 را به نمایش گذاشت که در بین آن‌ها یک پروژه‌ی جدید با نام «رادیکال» و یک برنامه‌ی ویدیویی و رادیویی (که احتمالاً ریدیوورس بوده است) دیده می‌شود. علاوه بر این، استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) نیز اخیراً اعلام کرد که یک استودیوی فعال در زمینه‌ی تلویزیون و فیلم در لس آنجلس تاسیس کرده است و به گفته‌ی کوجیما فعالیت خود را به صورت جدی از امسال آغاز خواهد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *