اخبار بازی

الکترونیک آرتس می‌تواند هدف خرید بعدی یک غول فناوری باشد

طبق گزارشی جدید از Financial Times، الکترونیک آرتس (Electronic Arts) پس از اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) می‌تواند هدف خرید بعدی یکی از غول‌های فناوری باشد.

مایکروسافت چند روز پیش با خرید اکتیویژن بلیزارد به قیمت 70 میلیارد دلار سر و صدایی زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی به پا کرد. با این حال شاید هنوز کار غول‌های فناوری با شرکت‌های بزرگ بازی‌های ویدیویی به پایان نرسیده باشد. بازار فناوری ممکن است به این خبر با خرید الکترونیک آرتس واکنش نشان دهد. خود مایکروسافت یکی از خریداران احتمالی این شرکت است. گزینه‌های دیگر گوگل، آمازون، سونی، اپل و متا هستند.

الکترونیک آرتس در حال حاضر با قیمت 38 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است. این شرکت هم مثل اکتیویژن بلیزارد حضور قدرتمندی در بازار بازی‌های موبایلی دارد. به همین سبب الکترونیک آرتس پتانسیل بالایی برای خریده شدن دارد. البته مشخص نیست که آیا خود الکترونیک آرتس علاقه‌ای به خریده شدن دارد یا خیر.

البته باید گفت که این گزارش صرفا گمانه‌زنی بوده و بعید است که مثلا سونی بتواند پاسخ مایکروسافت را با خریدی به این بزرگی بدهد. هم‌چنین خود مایکروسافت هم فعلا باید به دنبال نهائی ساختن معامله‌ی اکتیویژن بلیزارد باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *