اخبار بازی

تا یک سال آینده خبری از کنسول نینتندو جدید نخواهد بود

به تازگی با اعلام شرکت نینتندو، این غول قدیمی و بزرگ صنعت ویدیو گیم تا یک سال آینده قصد عرضه کنسول نینتندو با سخت افزاری جدید و تازه‌ای ندارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شانتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو امروز صبح طی جلسه ای که داشته؛ اعلام کرده است که آنها تا پایان سال مالی که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ است، برنامه ای برای عرضه کنسول جدید برای این شرکت محبوب و قدیمی ژاپنی ندارند.

آقای هاردینگ رولز از کمپانی Ampere Analysis، به Eurogamer اعلام کرده است که انتظار دارد کنسول جدید شرکت نینتندو در پایان سال ۲۰۲۴ عرضه شود. و این برند محبوب ژاپنی هنوز کمی حیات و امید برای کنسول Nintendo Switch قائل است. و انتظار دارند که با عرضه عناوینی چون Legend of Zelda: Tears of The Kingdom که قرار است هفته آینده عرضه شود، کاربران به سمت ارتقا کنسول Nintendo Switch از نسخه های قدیمی به نسخه های جدید یعنی OLED بروند و یا حتی کاربران جدیدی به سمت این پلتفرم بیایند.

همچنین نینتندو اعلام کرده است که آنها اوج فروش کنسول نسل هشتمی خود یعنی Nintendo Switch را پشت سر گذاشته‌اند و پیش‌بینی می‌کنند که امسال نیز فروش کمتری داشته باشند. همچنین آنها طی آمار ها به این نتیجه رسیده‌اند که فروش کنسول Nintendo Switch طی ۱۲ ماه گذشته ۲۲% کاهش داشته است.

کنسول دستی و خانگی نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و توانست عناوین انحصاری بسیار درجه اول و بی نظیری مثل The Legend of Zelda Breath of The Wild، Super Mario Odyssey و Metroid Dread تولید و منتشر کند. و بعدها نیز آنها توانستند یک کنسول تماما دستی بنام Nintendo Switch Lite و یک کنسول با صفحه نمایشی ارتقا یافته بنام Nintendo Switch OLED عرضه کنند.

نظر شما چیست، به نظر شما کنسول جدید و نسل نهمی شرکت محبوب و قدیمی نینتندو چه زمانی عرضه خواهد شد؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *