اخبار بازی

همچنان به نظر می‌رسد خرید کمپانی اکتیویژن‌ بلیزارد ضرری نخواهد داشت

دادگاهی در کالیفرنیا، اعلام کرد که خرید کمپانی اکتیویژن‌ بلیزارد ضرری برای رقابت در صنعت ویدیوگیم نخواهد داشت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

ماه دسامبر سال اخیر بود که چند گیمر علیه خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد شکایتی خصوصی تنظیم کرده بودند و با برشمردن مواردی، ناعادلانه بودن این خرید را اعلام و اعتقاد داشتند که به رقابت در صنعت ویدیوگیم آسیب زده می‌شود.

اکنون قاضی این شکایت Jacqueline Scott Corley، در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو اعلام کرده است که شاکیان نتوانسته‌اند چیزی که به وسیله‌ی این خرید «زیان جبران ناپذیر» ادعا می‌شود را به اثبات رسانند و آن‌ها را با استدلال خود مبنی بر اینکه در صورت موفقیت‌آمیز بودن خرید، دسترسی آن‌ها از عناوینی چون Call of Duty سلب خواهد شد قانع کنند. قاضی پرونده همچنین اضافه کرد که مدرکی مبنی بر اینکه پس از انجام کامل خرید، کمپانی مایکروسافت دسترسی از عناوین این سری را از بین ببرد وجود ندارد.

این دعوی که در ماه دسامبر ثبت شد در ابتدا توسط قاضی رد شد و در ادامه، به شاکیان ۲۰ روز مهلت داده شد تا طرح دعوی خود را اصلاح و مجدد تشکیل بدهند که در ماه آوریل انجام شد.

همچنان برای تایید کامل خرید کمپانی اکتیویژن‌ بلیزارد توسط شرکت مایکروسافت، علی‌رغم تایید چین و اتحادیه اروپا موانع دیگری وجود دارند. از رد خرید توسط کمیسیون فدرال تجارت آمریکا تا مخالف سازمان CMA بریتانیا با آن به بهانه‌ی آسیب به بازار بازی‌های ابری که باید منتظر تغییر یا عدم تغییر نظر دو طرف ماند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *