اخبار بازی

نشان تجاری یک بازی جدید توسط کمپانی بتسدا ثبت شد

کمپانی مادر Bethesda یعنی شرکت ZeniMax نشان تجاری جدیدی از یک بازی در سبک شکار هیولا ثبت کرده است. این نشان GIANT MONSTER NEWS نام دارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

موفقیت تجاری و افزایش محبوبیت فرنچایز Monster Hunter باعث شده است تا استودیوهای زیادی به دنبال تکرار این موفقیت باشند، از انتشار بازی Wild Hearts در همین سبک توسط کمپانی EA گرفته تا اقدام اخیر کمپانی بتسدا که به ساخت یک بازی جدید در این زمینه اشاره دارد.

مجموعه‌ی بتسدا با وجود اینکه در ژانرها و سبک‌های مختلف تجربیات زیادی دارد، اما آشنایی چندانی با ساخت بازی در این سبک نداشته است و ساخت احتمالی یک آی‌پی جدید در سبک شکار هیولا اتفاق جدیدی را برای توسعه‌دهندگان آن رقم می‌زند.

یک حساب کاربری توییتری با نام Odahfield اظهار داشته است که کمپانی Zenimax نشان تجاری GIANT MONSTER NEWS را به ثبت رسانده است و در پایان می‌پرسد که آیا این یک آی‌پی موبایلی/گیمینگ است که در روز ۱۱ ژوئن (روز شوکیس ایکس‌باکس – ۲۱ خرداد) معرفی می‌شود؟

اگر این حدس صحیح باشد، شاهد رقابت سختی برای ساخت بازی در سبک شکار هیولا خواهیم بود، چرا که کمپانی کپکام به طور مداوم از بازی پرطرفدار Monster Hunter Rise پشتیبانی می‌کند و اولین الحاقیه‌ی مهم بازی با نام Sunbreak عرضه شد که میزان محتوای جذاب و قابل توجه زیادی را به بازی اضافه می‌کند. همچنین از بازی Monster Hunter Now رونمایی کرد که برای تلفن‌های همراه عرضه خواهد شد. شکست نسبی بازی Wild Hearts در زمان عرضه چندان قابل توجه نیست، چرا که مشکلات و ایرادات بازی با پشتیبانی مداوم توسعه‌دهنده‌ی خود برطرف خواهند شد و بازخوردها نشان از استقبال بازیکنان از ایده‌های جدید این بازی دارد.

در نهایت پروژه‌ی تایید نشده‌ی GIANT MONSTER NEWS کمپانی بتسدا تا روز شوکیس ایکس‌باکس نظرات و شایعات زیادی را برخواهد انگیخت و باید منتظر تایید یا رد آن بمانیم.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *