اخبار بازی

روند توسعه Mass Effect و Dragon Age جدید پیشرفت خوبی داشته‌اند

به گفته‌ی مدیر کل استودیوی کانادایی بایوور (Bioware)، روند توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی‌های Mass Effect و Dragon Age به خوبی پیش می‌رود.

آقای گری مک‌کی (Gary Mckay)، مدیر استودیوی بایوور، اخیراً با انتشار پیامی جدید آخرین وضعیت توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی عناوین Mass Effect و Dragon Age را شرح داده است. به نظر می‌رسد او به سیاست فعلی استودیوی مذکور در قبال این بازی‌ها اطمینان دارد.

تیم‌های ما با تلاش زیاد روی نسخه‌ی بعدی بازی‌های Mass Effect و Dragon Age کار می‌کنند و شاهد کارهای باورنکردنی از سوی هر دو تیم هستم. اگر در مورد Mass Effect جدید کنجکاو هستید، من شما را تشویق می‌کنم به پوستری که در N7 Day منتشر کردیم، نگاهی بیندازید. اگر دقت کنید، تعداد انگشت‌شماری چیزهای پنهان وجود دارد. در مورد بازی Dragon Age، ما یک گروه کهنه‌کار از توسعه‌دهندگان بااستعداد را داریم که روی نسخه‌ی جدید این فرنچایز کار می کنند. ما روی ارائه‌ی یک تجربه تک‌نفره متمرکز شده‌ایم که بر اساس انتخاب‌های مهم ساخته شده است.

زمانی که من به عنوان مدیر کل استودیو منصوب شدم، درباره‌ی بازسازی شهرت و محبوبیت بایوور صحبت کردم و این یک اولویت بزرگ است. ما روی بازسازی اعتماد طرفداران خود تمرکز کرده‌ایم و قصد داریم این کار را با ارائه‌ی انواع بازی‌هایی که بیشتر به خاطر آن‌ها شناخته شده‌ایم، انجام دهیم و اطمینان حاصل کنیم که بازی‌ها از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. ماموریت ما این است که «جهانی از ماجراجویی، درگیری و همراهی ایجاد کنیم که به شما الهام می‌دهد تا قهرمان داستان خود شوید». می‌خواهیم انتشار بازی‌هایمان لحظات مهمی در صنعت بازی باشد. ما احساس می‌کنیم که افراد مناسب، تمرکز خلاقانه‌ی مناسب و حمایت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) را برای تحقق وعده‌ی خود داریم.

چندی پیش، کارگردان ارشد ایده‌پرداز سری Dragon Age از بایوور جدا شد. با این حال، گری مک‌کی امیدوار است که فقدان این کارگردان لطمه‌ای به نسخه‌ی جدید Dragon Age وارد نمی‌کند. وی همچنین توضیح داد که بایوور به رویکرد «هیبریدd» ادامه می‌دهد و توسعه‌دهندگان این گزینه را دارند که یا در دفتر حضور داشته باشند و یا به صورت دورکاری فعالیت کنند. مهمتر از هر چیزی، این بدان معناست که استعدادها دیگر مجبور نخواهند بود برای کار در این شرکت، به شرکت مادر کانادایی بایوور در ادمونتون یا آستین مراجعه کنند.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه‌ی جدید بازی‌های Dragon Age و Mass Effect اعلام نشده است. با این حال طبق برخی از گزارش‌ها، ظاهراً نسخه‌ی بعدی Dragon Age در تاریخی در سال 2023 عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *