اخبار بازی

آی‌پی Hell Let Loose توسط Team17 خریداری شد

شرکت تیم17 (Team17)، اعلام کرد که آی‌پی عنوان شوتر اول شخص Hell Let Loose را با مبلغ اولیه‌ی 31 میلیون پوند خریداری کرده است.

بازی Hell Let Loose ساخته‌ی استودیوی بلک متر (Black Matter) مدتیست که توجه مردم را به خود جلب کرده است. این شوتر مستقل در سال 2019 پس از یک کمپین موفقیت‌آمیز کیک‌استارتر، سال گذشته به طور کامل برای رایانه‌های شخصی و چند ماه بعد برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس عرضه شد.

تیم17 که عمدتاً به خاطر توسعه و انتشار بازی‌های Worms شناخته می‌شود ناشر بلک متر برای Hell Let Loose بوده است، اما به نظر می‌رسد موفقیت این بازی باعث شده که این شرکت بیشتر روی شوتر واقع در جنگ جهانی دوم سرمایه‌گذاری کند. چنان که اعلام شده تیم17 آی‌پی Hell Let Loose را به طور کامل به دست آورده است.

این خرید شامل مبلغ اولیه‌ی 31 میلیون پوند، علاوه بر پرداخت‌های احتمالی تا 15 میلیون پوند است. تیم17 می‌گوید که به دنبال ایجاد فرصت‌های اضافی برای افزایش چرخه عمر بازی است، که باید شامل «محتوای دانلودی بیشتر و پشتیبانی مداوم و همچنین بررسی دنباله‌های بالقوه و سایر فرصت‌های تجاری» باشد.

تیم17 همچنین می گوید که در حال ایجاد یک “برچسب بازی اصلی” است و Hell Let Loose اولین بازی تحت این برچسب خواهد بود. به گفته‌ی این شرکت، این برچسب “از بودجه‌ی اختصاصی استفاده می‌کند که تمرکز خاصی را برای تهیه‌ی بهترین محتوای اصلی بازی در سراسر جهان فراهم می‌کند.”

مکس ریا (Max Rea) بنیان‌گذار و مدیر عامل استودیوی بلک متر، در این باره گفت:

این یک فرصت فوق العاده برای طرفداران ما و یک قدم منطقی بعدی در توسعه‌ی Hell Let Loose به عنوان یک نام تجاری است. تیم17 مانند ما عاشق نام تجاری و جامعه‌ی کاربران ماست که با موفقیت در چندین پلتفرم گسترش یافته است. ما در چندین سال گذشته با دوستان خوب خود در تیم17 بسیار نزدیک کار کرده‌ایم و قاطعانه معتقدیم که این خرید گام منطقی بعدی است که ما را قادر می‌سازد تا محتوای عالی را به جامعه‌ی پلیرهای بسیار پرشور HLL ارائه دهیم، و همچنین راه‌های جدیدی را برای سرگرمی آنان پیدا کنیم.

Hell Let Loose در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *