اخبار بازی

آپدیت جدید استیم به DLC داستانی بازی Resident Evil 4 اشاره دارد

به گزارش کاربران اخیرا لیست اچیومنت‌های صفحه استیم آپدیت شده که می‌تواند نشان دهنده DLC داستانی بازی Resident Evil 4 باشد. تقریبا چند روز پیش از عرضه رسمی بازی شایعاتی مبنی بر عرضه کمپین داستانی Ada wong در قابل بسته الحاقی در فضای مجازی منتشر شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

به نظر می‌رسد با خیال راحت و بدون نگرانی می‌توان گفت که کپکام یکی از سلاطین بی‌رقیب ریمیک است. آن‌ها تا کنون عناوین کلاسیک مختلفی را در قالب ریبوت و ریمیک روانه بازار کرده‌اند که تقریبا همگی با استقبال کم‌نظیر مخاطبان همراه بودند. در میان این عناوین بدون شک ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴ جایگاه ویژه‌ای دارد. این عنوان در عین حفظ فضای نسخه اورجینال که یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ است، موارد و ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کرد که مورد استقبال اکثر مخاطبان قدیمی و جدید قرار گرفت. ظاهرا قرار است محتوای داستانی بیشتر برای بازی عرضه شود و مخاطبان دلیل جدیدی برای بازگشت به این بازی داشته باشند.

به گزارش کاربران شناخته شده توئیتر یعنی AestheticGamer1@ اخیرا لیست اچیومنت‌های بازی در استیم آپدیت شده است. اچیومنت‌های جدید هیچ نام و توضیح خاصی ندارند که این نشاند دهنده محتوایی است که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. به نظر می‌رسد عرضه DLC داستانی بازی Resident Evil 4 قطعی است. به گفته برخی از اینسایدرهای شناخته شده این DLC در واقع همان کمپین داستانی شخصیت Ada Wong است که در نسخه اصلی وجود داشت. این کمپین که «Separate Ways» نام دارد به ماجراهای ایدا وانگ و تلاش‌های وی برای بدست آوردن نمونه انگل مرگبار در دهکده می‌پردازد. هنوز کپکام این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده است.

ریمیک رزیدنت اویل ۴ هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *