اخبار بازی

بازی Half-Life Alyx برای PS VR 2 منتشر خواهد شد

طبق شایعات اخیر، سونی و ولو (Valve) در حال همکاری برای پورت بازی Half-Life Alyx هستند. این بازی پیش از این برای PC منتشر شده بود و حالا احتمال عرضه‌ی آن برای PS VR 2 وجود دارد.

سونی چندی پیش رسما از PS VR 2 رونمایی کرد. پر واضح است که سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی واقعیت مجازی بخشی از برنامه‌های سونی برای آینده‌ی پلی‌استیشن است. دو استودیوی Firesprite و Guerrilla Games مشغول کار بر روی Horizon Call of the Wild هستند. به گفته‌ی آن‌ها این بازی قرار است معنی یک بازی واقعیت مجازی AAA را تغییر دهد. با این حال باید پرسید که آیا بازی‌های واقعیت مجازی قدیمی‌تر برای PS VR 2 منتشر خواهند شد یا خیر؟

یکی از اولین بازی‌هایی که به ذهن می‌رسد Half-Life Alyx است. شوتر اول شخص ولو به عقیده‌ی بسیاری بهترین بازی واقعیت مجازی تا به امروز است. به گفته‌ی نیک بیکر (Nick Baker) که پیش از این اطلاعات مهمی را در رابطه با پلی‌استیشن فاش کرده بود، این بازی قرار است راه خود را به PS VR 2 پیدا کند. بیکر در توییتر خود گفته که سونی و ولو به دنبال نهائی ساختن معامله‌ای برای آوردن Half-Life Alyx به PS VR 2 هستند. البته تاریخی برای این مهم در نظر گرفته نشده، اما Half-Life Alyx بالاخره برای PS VR 2 منتشر خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق واقعا رخ خواهد داد یا خیر. بازی Half-Life Alyx در حال حاضر برای پلتفرم PC در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *