اخبار بازی

رده بندی سنی بازی Armored Core 6 مشخص شد

ساعاتی پیش موسسه Entertainment Software Rating Board رده بندی سنی بازی Armored Core 6 را مشخص کرد. این مسئله نشان می‌دهد که خبری از تعویق زمان انتشار این بازی نیست و محصول جدید فرام سافتور در تاریخ اعلام شده روانه بازار می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک سال ۲۰۲۳ سال بسیاری بزرگ و مهیجی در نسل نهم کنسول‌ها محسوب می‌شود و تقریبا از همان ماه ژانویه شاهد عرضه بازی‌های بزرگ زیادی بوده‌ایم. تقریبا نیمی از سال را پشت سر گذاشته‌ایم و هنوز بازی‌های مورد انتظاری فراوانی باقی مانده‌اند که روانه بازار نشده‌اند. از بازی استارفیلد و فورتزا موتور اسپرت گرفته تا Marvel’s Spider Man 2. در این میان نباید از جدیدترین بازی استودیو محبوب و نامدار فرام سافتور غافل شد. نسخه جدید مجموعه Armored Core قرار است طی ماه آگوست روانه بازار شود و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. اخیرا موسسه ESRB رده سنی این بازی را مشخص کرده تا بدین ترتیب نگرانی طرفداران مبنی بر احتمال تعویق زمان انتشار بازی رفع شود.

رده بندی سنی بازی Armored Core 6 گروه سنی نوجوان (T) در نظر گرفته شده که علت آن، اکشن سرعتی و پر زد و خورد بازی، خشونتی که ماشین‌ها نسبت به یکدیگر دارند و همچنین استفاده از یک ماه مخدر مانند خیالی به نام «Coral» است که سبب شده این بازی گروه سنی E را دریافت نکند. بازی Armored Core 6 تنها محصول در دست ساخت فرام سافتور نیست و آن‌ها مشغول تولید یک DLC بزرگ برای بازی تحسین شده الدن رینگ نیز هستند. فارغ از یک تصویر و نام رسمی این بسته الحاقی یعنی «Shadow of The Erd Tree»، اطلاعات دیگری از آن نظیر تاریخ انتشار و مدت زمان گیم‌پلی در دسترس نیست.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon سوم شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *