اخبار بازی

چندین بازی به صورت هم زمان در ناتی داگ در حال ساخت است

آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، مدیرعامل استودیو ناتی داگ در جریان رویداد CES 2022 اعلام کرد این استودیو به صورت هم زمان مشغول پیش بردن چندین پروژه است و در اولین فرصت ممکن اطلاعات بیشتر را با مخاطبان به اشتراک خواهد گذاشت. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

معمولا پس از اینکه این استودیو بزرگ یک بازی AAA را روانه بازار می‌کند، تا مدتی نسبتا طولانی و تا زمان رونمایی از پروژه جدید در سکوت خبری فرو می‌رود و فارغ از عرضه آپدیت و پچ برای پروژه فعلی یا نهایتا معرفی DLC، اخبار مهمی از درون استودیو مذکور شنیده نمی‌شود. استودیو ناتی داگ نیز به عنوان یک استودیو که معمولا بین عرضه بازی‌های مختلف آن، چندین سال فاصله زمانی است، از این قاعده مستثنا نیست اما، در سال میلادی گذشته ناتی داگ همچنان مورد توجه رسانه‌ها قرار داشت. از یک سو اقتباس سینمایی آنچارتد مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند و از سوی دیگر سریال تلویزیونی لست آو آس نیز در حال ساخت است.

در کنار تمامی این موارد استودیو ناتی داگ به در سکوت خبری مشغول ساخت پروژه‌های مختلفی بوده‌است. آقای نیل دراکمن، مدیرعامل ناتی داگ در جریان کنفرانس سونی در رویداد CES 2022 اعلام کرد این استودیو مشغول ساخت چندین پروژه به صورت هم زمان است. ایشان گفت تیم سازنده به شدت مشتاق است تا اطلاعات تکمیلی را درباره این پروژه‌ها با مخاطبان به اشتراک بگذارد و در اولین فرصت ممکن این کار را خواهد کرد.

در مورد اینکه دقیقا یان پروژه‌ها شامل چه آی‌پی‌های هستند، شایعات مختلفی وجود دارند اما، فراگیرترین آن‌ها که از سوی منابع خبری نسبتا معتبر منتشر شده، شامل ریمیک بازی The Last of Us و بخش چند نفره The Last of Us Part II می‌شود که بنا به گفته آقای تام هندرسون، اینسایدر معروف نیمه دوم سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *