اخبار بازی

ریمیک بازی The Last of Us نیمه دوم سال 2022 منتشر می‌شود

اینسایدر معروف، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) می‌گوید بر اساس گفته‌های چندین منبع مختلف در استودیو ناتی داگ، روند ساخت ریمیک بازی The Last of Us و بخش چند نفره The Last of Us Part II به انتهای خود نزدیک می‌شوند و احتمالا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه شوند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

تقریبا پس از یک ماه ار انتشار بازی The Last of Us Part II موجی از شایعات مختلفی درباره پروژه بعدی استودیو ناتی داگ در فضای مجازی سرازیر شد. چند منبع و اینسایدر مختلف، مدعی بودند این استودیو مشغول ساخت نسخه بازسازی شده بازی لست آو آس یک برای کنسول پلی استیشن ۵ است. بنا بر اطلاعاتی که اینسایدرها از درون استودیو کسب کرده‌اند این ریمیک فراتر از یک ارتقا گرافیکی صرف است و لول دیزاین و هسته گیم‌پلی نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند.

اخیرا و درست در زمان برگزاری رویداد CES 2022، اینسایدر معروف، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات تایید نشده بویژه درباره مجموعه‌های کال آو دیوتی و بتلفیلد دارد، در توئیت جدید خود نوشت اساس اطلاعاتی که وی از متابع مختلف در استودیو ناتی داگ کسب کرده، روند ساخت ریمیک بازی The Last of Us رو به اتمام است و به احتمال قوی سونی این بازی را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ منتشر می‌کند. همین موضوع درباره بازی مجزا و چند نفره The Last of Us Part II نیز صدق می‌کند و سونی قصد دارد این بازی را نیز نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر کند.

آقای هندرسون همچنین خبر از عرضه نسخه Director’s Cut بازی The Last of Us Part II نیز داد و اعلام کرد این نسخه با بخش چند نفره بازی مرتبط هستند اما، از ارئه حزئیات بیشتر خودداری نمود. آقای نیل دراکمن، مدیرعامل استودیو ناتی داگ در رویداد CES 2022 اعلام کرده بود این استودیو مشغول ساخت چندین پروژه به صورت هم زمان است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *