اخبار بازی

روند توسعه‌ی بازی Starfield پیشرفت بسیار خوبی داشته است

تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان بازی Starfield، به تازگی در مورد روند توسعه‌ی این بازی و برنامه‌های بتسدا (Bethesda) در سال 2022 صحبت کرده است.

از انتشار ویدیوهای جدید که نگاهی جذاب به جهان Starfield می‌اندازد تا طرح‌های مفهومی زیبا از محیط‌های رنگارنگ این بازی، بتسدا طی هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی را در مورد اثر مورد انتظار خود منتشر کرده است. بدون شک هیجان زیادی برای نقش‌آفرینی جدید سازنده‌ی Fallout و The Elder Scrolls وجود دارد. با این حال از زمان انتشار تریلر بازی در E3 گذشته شاهد انتشار تصاویر زیادی از خود بازی نبوده‌ایم. حال تاد هاوارد، کارگردان بازی، گفته که مدت زیادی تا نمایش بیشتر از خود بازی نمانده است.

در یک ویدیوی تبریک کریسمس که توسط حساب کاربری یوتیوب Bethesda Game Studios منتشر شد، هاوارد در مورد روند توسعه‌ی بازی Starfield در سال 2021 صحبت کرد. او هم‌چنین تایید کرد که در سال 2022 شاهد نمایش‌های بیشتری از بازی خواهیم بود:

تیم ما در سال گذشته پیشرفت زیادی در توسعه‌ی بازی Starfield داشته است. نمی‌توانیم برای نمایش بازی در سال آینده صبر کنیم.

بازی Starfield در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) در دسترس دارندگان ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC قرار خواهد گرفت. این اثر از روز اول انتشار روی سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *