اخبار بازی

نویسنده مجموعه رمان های مه زاد روی یک بازی معرفی نشده کار می‌کند

آقای براندون سندرسون (Brandon Sanderson)، نویسنده مجموعه رمان های مه زاد و سه کتاب آخر چرخ زمان می‌گوید چندین سال است که مشغول کار روی یک بازی کاملا جدید است. به زعم ایشان این بازی احتمالا سال ۲۰۲۲ رونمایی شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از برزگ‌ترین اخبار سال ۲۰۱۹ در صنعت ویدیو گیم مربوط به رونمایی از بازی الدن رینگ بود. در کنار اینکه این بازی پروژه جدید استودیو محبوب و شناخته شده فرام سافتور و آقای میازاکی بود. همکاری جرج آر. آر. مارتین، نویسنده مجموعه کتاب‌های نغمه آتش و یخ نیز بسیار در جوامع مختلف گیمینگ بازخوردهای مثبت دریافت کرد. ظاهرا آقای مارتین تنها نویسنده رما‌ن‌های فانتزی نیست که با استودیوهای بازی سازی وارد همکاری شده و آقای براندون سندرسون (Brandon Sanderson) نیز روی یک بازی جدید کار می‌کند. ایشان مجموعه‌هایی همچون مه زاد (Mistborn)، آرشیو استورم لایت و سه کتاب آخر مجموعه چرخ زمان را به نگارش در آورده‌است.

نویسنده مجموعه رمان های مه زاد در آخرین پستی که در وبسایت شخصی خود به مناسبت پایان سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر کرده‌است، مرور کوتاهی به برنامه‌هایشان برای سال ۲۰۲۲ داشته و اشاره کوتاهی به بازی‌های ویدیویی نیز داشت. به گفته آقای سندرسون ایشان چند سال است که با یک استودیو بازی سازی برای نوشتن داستان یک بازی در حال همکاری است. داستان این بازی کاملا جدید است و اقتباسی از هیچ از مجموعه‌های پیشین ایشان نیست.

هنوز مشخص نیست آقای سندرسون به چه استودیو اشاره دارد. ایشان در این باره گرفت:

احتمالا بیشتر شما نام این استودیو را شنیده‌اید اما، آن استودیویی نیست که شما حدس می‌زنید. نه آن یکی هم نیست!

به گفته آقای سندرسون این بازی احتمالا سال ۲۰۲۲ رونمایی شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *