اخبار بازی

آمار فروش Sea Of Thieves در استیم از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرد

اکانت رسمی استودیو Rare در توئیتر اعلام کرد آمار فروش Sea Of Thieves در استیم از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرده‌است. این آمار تنها مربوط به این فروشگاه است و میزان فروش فروشگاه ویندوز در این آمار لحاظ نشده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بازی MMO و چند نفره Sea Of Thieves بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های استودیو Rare طی چند سال اخیر و پس از پشت سر گذاشتن دوران نه چندان خوب است. در اوایل دوران عرضه به دلیل مشکلاتی همچون کمبود محتوا و با‌گ‌های فنی، این بازی آن چنان که باید، دیده نشد و نتوانست انتظارات را برآورده سازد اما، با گذشت زمان و تلاش سازندگان شرایط به طور کلی متحول شد و اکنون پس از چهار از از عرضه بازی، با یک عنوان کاملا جدید طرف هستیم. مدتی پس از عرضه نسخه کنسولی، این بازی راه خود را به PC نیز پیدا کرد و ظاهرا با استقبال فوق العاده مخاطبان این پلتفرم همراه بوده‌است.

تیم سازنده بازی از طریق اکانت توئیتر خود اعلام کرد آمار فروش Sea Of Thieves در استیم از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرده‌است. لازم به ذکر است این آمار تنها مربوط به میزان فروش روی استیم است و آمار فروش فروشگاه ویندوز در این رقم لحاظ نشده‌است. این آمار زمانی تحسین برانگیزتر می‌شود که بدانیم Sea Of Thieves از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس بوده‌است. به گزارش مایکروسافت بازی بیش از ۲۵ میلیون کاربر فعال دارد.

Sea Of Thieves هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *