اخبار بازی

کیفیت اجرای Forspoken روی PS5 مشخص شد – واران گیم

اعضای استودیو Luminous Productions در مصاحبه اخیر خود تایید کردند که مخاطبان می‌توانند از میان دو حالت مختلف کیفیت اجرای Forspoken روی PS5 را مشخص کنند. همچنین سازندگان از قابلیت‌های کنترلر Dualsense نیز نهایت استفاده را داشته‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بازی جدید استودیو Luminous Productions و اسکوئر انیکس یکی از نمایش‌های جذاب رویداد The Game Awards 2021 را به خود اختصاص داده بود و انتظار را برای تجربه بازی سخت‌تر از قبل کرد. با توجه به اینکه Forspoken برای PS5 به صورت انحصاری کنسولی عرضه می‌شود، انتظارات بالایی از بازی وجود دارد. بویژه در بخش‌ فنی و از لحاظ گرافیکی. هر چند هنوز اطلاعات دقیقی از بخش عملکرد فنی و بصری بازی در دسترس نیست و احتمالا تا پس از انتشار نسخه نهایی نیز مشخص نشود، اما گفته‌های سازندگان نوید یک بازی چشمنواز را می‌دهد.

آقای Raio Mitsuno، تهیه کننده بازی اخیرا با Ungeek مصاحبه‌ای انجام داده و در آن درباره کیفیت اجرای Forspoken روی PS5 صحبت کرده‌است. به گفته ایشان دو مود Performance و Graphics برای بازی در نظر گرفته شده‌است که حالت اول با رزولوشن ۱۴۴۰p و فریم ریت ۶۰ و حالت دوم با رزولوشن ۴K و سی فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. یک حالت سوم به نام Ray Tracing نیز وجود دارد که هنوز مشخص نیست برای حالت Performance یا Graphics در دسترس خواهد بود.

بازی جدید Luminous Productions سوم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ (۲۴ام می ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. قیمت بازی روی هر دو پلتفرم ۷۰ دلار است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *