اخبار بازی

بازی System Shock Remake در سال 2022 منتشر خواهد شد

طبق اعلام استودیوی نایت‌دایو (Nightdive Studio)، بازی System Shock Remake در سال 2022 عرضه خواهد شد. همچنین تصاویر جدیدی نیز از این بازی منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، شرکت پرایم متر (Prime Matter) وظیفه‌ی انتشار بازی System Shock Remake را برعهده خواهد داشت. با این حال، هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی در سال 2022 مشخص نشده است.

System Shock Remake اثری در سبک اکشن اول شخص است که وقایع آن در یک ایستگاه فضایی متروکه اتفاق می‌افتد. بازیکنان در این بازی باید از یک هوش مصنوعی عجیب به نام SHODAN و دشمنان خطرناکی که در کمین هستند، جان سالم به در ببرند. نسخه‌ی اصلی این بازی در سال 1994 منتشر شد به طور گسترده‌، یک اثر کلاسیک و پیشگام برای بازی‌های اکشن اول شخص داستان محور در نظر گرفته می‌شود.

پیش‌تر در ماه فوریه 2021، یک دموی قابل بازی از System Shock Remake برای رایانه‌های شخصی منتشر شد که همچنان می‌توانید آن را از طریق فروشگاه‌های استیم، اپیک گیمز و GoG دانلود کنید. استودیوی نایت‌دایو این نسخه را به عنوان آخرین نسخه‌ی نمایشی قبل از انتشار کامل بازی در نظر گرفته است.

بازی System Shock Remake در سال 2022 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *