اخبار بازی

اعتراض طرفداران به انحصار لباس Spider-Man No Way Home به PS5 و دفاع اینسامنیاک

عدم عرضه‌ی لباس‌های جدید برای نسخه‌ی نسل هشتم عنوان Marvel’s Spider-Man خشم طرفداران را برانگیخت و اینسامنیاک گیمز دلایل خود را برای این تصمیم توضیح داد.

جدیدترین فیلم سینمایی مرد عنکبوتی در تاریخ 26 آذر (17 دسامبر) اکران خواهد شد و استودیوی توسعه دهنده‌ی بازی Marvel’s Spider-Man یعنی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، قصد دارد لباس‌های مربوط به این فیلم را به نسخه‌ی ریمستر شده‌ی عنوان Marvel’s Spiderman اضافه کند. لازم به ذکر است که بسته‌ی الحاقی حاوی این لباس‌ها رایگان خواهد بود اما متاسفانه در دسترس کاربران پلتفرم پلی‌استیشن 4 قرار نمی‌گیرد.

این مسئله اعتراض بسیاری از کاربران و صاحبان نسخه‌ی اصلی را برانگیخت و به این موضوع واکنش نشان دادند. بسیاری از مخاطبین تصمیم اینسومنیاک را “توهین آمیز” تلقی کردند، چرا که به علت کمبود پلی‌استیشن 5 بسیاری نمی‌توانند به نسخه‌ی ریمستر شده‌ی این اثر دسترسی داشته باشند.

استودیوی اینسامنیاک در واکنش به این اعتراضات اظهار داشت:

پس از انتشار عنوان Marvel’s Spider-Man در سال 2018، ما با انتشار آپدیت‌های مختلف 19 لباس و ویژگی‌های مختلف به بازی اضافه کردیم که برای آن‌ها برنامه‌ای از پیش تعیین نشده بود. محدودیت‌ سخت افزاری کنسول پلی‌استیشن 4 در زمینه‌ی هارد HDD باعث می‌شد کار ما در هر آپدیت سخت‌تر شود. برای این که از تجربه‌ی روان بازی Marvel’s Spider-Man در پلتفرم پلی‌استیشن 4 مطمئن باشیم، تصمیم به عرضه‌ی لباس‌های جدید تنها برای نسخه‌ی نسل نهمی گرفتیم و این تصمیم برای ما تصمیم دشواری بود.

همان طور که می‌دانید، اینسامنیاک از بازی Marvel’s Spider-Man 2 رونمایی کرده و با توجه به اظهارات این استودیو، به نظر می‌رسد که در سال 2023 شاهد انتشار این بازی خواهیم بود. توسعه دهندگان این عنوان تایید کردند که ونوم (Venom) شخصیت اصلی این بازی خواهد بود و تونی تاد (Tony Todd)، بازیگر نقش اصلی سری فیلم‌های Candyman، مسئولیت صداپیشگی این شخصیت را بر عهده خواهد گرفت. همچنین یوری لولنثال (Yuri Lowenthal) و  ناجی جتر (Nadji Jeter) در نقش‌های پیتر پارکر و مایلز مورالز برمی‌گردند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *