اخبار بازی

تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد

سونی تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 بازی Uncharted: Legacy of Thieves را به همراه جزئیات به‌روزرسانی‌های گرافیکی، قیمت و گزینه‌های ارتقای آن اعلام کرده است.

نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 بازی Legacy of Thieves که شامل ریمستر Uncharted 4 و بسته‌ی الحاقی آن یعنی The Lost Legacy می‌شود، در ۸ بهمن ۱۴۰۰ (28 ژانویه 2022) منتشر خواهد شد و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن نیز در ادامه‌ی سال عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی جدید به صورت فیزیکی و دیجیتالی با قیمت 49.99 دلار در دسترس خواهد بود. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Legacy of Thieves شامل حالت چند نفره‌ی موجود در بازی‌های اصلی نمی‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این نسخه را مشاهده کنید:

دارندگان عناوین Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy یا باندل دیجیتالی شامل Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy، می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار در زمان عرضه، بازی‌های خود را به نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 ارتقا دهند.

دارندگان دیسک پلی‌استیشن 4 این کالکشن، هر بار که می‌خواهند نسخه‌ی دیجیتال پلی‌استیشن 5 را دانلود یا تجربه کنند، باید بازی اصلی را در پلی‌استیشن 5 وارد کنند. این موضوع به معنای این است که دارندگان نسخه‌ی دیجیتال این کنسول، نمی‌توانند نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 کالکشن Legacy of Thieves را با تخفیف دریافت کنند. همچنین این تخفیف شامل اعضای پلی‌استیشن پلاس که بازی Uncharted 4: A Thief’s End را از طریق این سرویس دریافت کردند، نخواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *