اخبار بازی

Vanguard برای مدتی محدود رایگان شد

استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، توسعه‌دهنده‌ی بازی جدید Call of Duty: Vanguard، بخش چند نفره‌ی این بازی را برای مدت محدود رایگان کرده است.

بخش چند نفره‌ی بازی موردبحث، به مدت چهار روز رایگان خواهد بود و این اتفاق، همزمان با انتشار نقشه‌ی کلاسیک Shipment روی خواهد داد. علاقه‌مندان می‌توانند از فردا نسبت به دانلود این بازی اقدام نموده و تا تاریخ ۱ آذر ماه (22 نوامبر) از تجربه‌ی رایگان آن لذت ببرند. در این مدت، دسترسی کامل به بخش آنلاین بازی از جمله تمام حالت‌ها، نقشه‌ها و و اسلحه‌های موجود، رایگان خواهد بود.

همان طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، نقشه‌ی Shipment قرار است به صورت رایگان و در قالب یک به‌روزرسان محتوا، در دسترس همه‌ی پلیرها قرار بگیرد. گفتنی است که این نقشه هم در مهلت تجربه‌ی رایگان بخش چند نفره‌ی عنوان Call of Duty: Vanguard، قابل بازی خواهد بود.

در طی چند سال اخیر، رایگان شدن بخش چند نفره‌ی بازی‌های Call of Duty برای مدت محدود را به کرّات شاهد بوده‌ایم. با این حال، سابقه نداشته است که در چنین فاصله‌ی کوتاهی از عرضه‌ی یکی از نسخه‌های سری، بخش چندنفره‌ی آن رایگان شود. یکی از مواردی که ممکن است در این اتفاق دخیل بوده باشد، فروش کم بازی Call of Duty: Vanguard در بریتانیا است که طبق گزارش‌ها، از این نظر ضعیف‌ترین بازی این فرانچایز در چهارده سال گذشته به حساب می‌آید.

هرچه که باشد، این رایگان شدن زودهنگام بخش آنلاین بازی مورد بحث، فرصت مناسبی است برای افرادی که هنوز در رابطه با خرید آن مردّد هستند. اگر شما هم جزو این گروه هستید، فرصت تجربه‌ی رایگان این اثر شوتر اول شخص را غنیمت بشمارید. ضمنا، نقد و بررسی واران گیم از این بازی را هم از دست ندهید.

نظر شما در رابطه با بازی Call of Duty: Vanguard چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *