اخبار بازی

تاریخ انتشار Dying Light 2 تغییر نمی‌کند – واران گیم

به گفته طراح ارشد استودیو تک لند، آقای Tymon Smektala امکان ندارد تاریخ انتشار Dying Light 2 تغییر کند و سازندگان قطعا این بازی را در موعد مقرر روانه بازار می‌کنند. این بازی از زمان معرفی تا کنون چندین بار با تعویق مواجه شده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو تک لند از زمان معرفی دنباله بازی Dying Light همواره با احتیاط و بسیار محافظه کارانه درباره این عنوان برخورد می‌کرد و از ارائه هر گونه اطلاعات و جزئیات درباره این بازی خودداری می‌کردند اما، در ماه‌های اخیر چندین نمایش نسبتا مفصل از گیم‌پلی این بازی داشتند و در مصاحبه‌های مختلف اطلاعات مخاطبان درباره جهان بازی را بسط می‌دادند. با توجه به چالش‌های مختلفی که از زمان آغاز ساخت این بازی ایجاد شده، تاریخ انتشار آن چندین بار به تعویق افتاده‌است که آخرین بار مربوط به تعویق بازی از دسامبر سال جاری به فوریه سال آینده‌است.

به گفته طراح ارشد استودیو تک لند، آقای Tymon Smektala امکان ندارد تاریخ انتشار Dying Light 2 تغییر کند و سازندگان قطعا این بازی را در موعد مقرر روانه بازار می‌کنند. ایشان در مصاحبه‌ای با MP1st گفت هر زمانی که سازندگان تصمیم گرفتند تاریخ عرضه بازی را به وقت دیگری موکول کنند، برای آن دلایل محکمی داشتند. یکی از مهم‌ترین دلایل شیوع ویروس کووید-۱۹ بود.

به گفته آقای Smektala آخرین تعویق در تاریخ انتشار بازی مربوط به رفع ایرادات جزئی و پولیش نهایی بازی بود و بازی تکمیل شده‌است.
Dying Light 2 پانزدهم بهمن ماه برای پلتفرم‌‎های Xbox Series X/S ،Xbox One ،PS4 ،PS5، نینتندو سوییچ و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *