اخبار بازی

بازی Starfield به صورت کامل از مادها پشتیبانی خواهد کرد

علی‌رغم استفاده از یک موتور کاملا جدید در توسعه‌ی بازی Starfield، تاد هاوارد (Todd Howard) رسما تایید کرده که این بازی به صورت کامل از مادها برروی PC پشتیبانی خواهد کرد.

بازی‌های بتسدا (Bethesda) تاریخچه‌ی بلندی در پشتیبانی از مادسازی برروی PC دارند. تنها کافی است نگاهی به بهترین مادهای Fallout و Skyrim بیاندازید تا متوجه پتانسیل این جنبه از بازی‌های بتسدا شوید. برخی اوقات سازندگان مادها موفق به یافتن شغلی در خود بتسدا هم می‌شوند. با این حال با توجه به اینکه Starfield با موتور جدید Creation Engine 2 ساخته شده، این تصور وجود داشت که همانند سابق از مادها پشتیبانی نباشد. حداقل این نگرانی برای برخی وجود داشت که این پشتیبانی مثل سابق گسترده نخواهد بود. با این حال تاد هاوارد در یک پرسش و پاسخ Reddit مستقیما با جامعه‌ی مادساز بتسدا صحبت و خیال آن‌ها را از بابت Starfield راحت کرد:

برنامه‌ی ما این است که همانند بازی‌های قبلی به صورت کامل از مادها پشتیبانی کنیم. جامعه‌ی مادسازی ما در 20 سال گذشته همراه ما بوده است. ما عاشق کار آن‌ها هستیم و امیدواریم که آن‌ها به موفقیت برسند.

هاوارد بیش از این وارد جزئیات نشد، اما صحبت‌های او نشانی از عدم پشتیبانی کامل ندارند. در واقع حالا انتظار می‌رود که همانند Fallout و Skyrim شاهد یک جامعه‌ی بزرگ مادساز برای Starfield هم باشیم. Starfield اولین آی‌پی جدید بتسدا در 25 سال گذشته است. پس طبعا بسیاری برای تجربه‌ی آن هیجان‌زده هستند.

بازی Starfield به صورت انحصاری کنسولی برای ایکس باکس سری ایکس و اس به همراه پلتفرم PC در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) منتشر خواهد شد. هم‌چنین این بازی از روز اول برروی سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *