اخبار بازی

ورود شخصیت Naruto به بازی Fortnite به طور رسمی اعلام شد

بعد از مدت‌ها حدس و گمان از اضافه شدن شخصیت ناروتو (Naruto) به بازی Fortnite، آمدن این شخصیت به طور رسمی اعلام شد و تاریخ عرضه‌ی آن نیز مشخص شد.

مدت طولانی است که هواداران منتظر اضافه شدن شخصیت ناروتو به بازی Fortnite هستند و در نهایت این اثر بتل رویال، تصویری از لوگوی خود و سریال اینمه‌ای Naruto Shippuden، به همراه جمله‌ی باور کن (!Believe it) که شعار شخصیت ناروتو است، منتشر کرد. جزئیاتی اعلام نشده که با این کراس‌اور چه آیتم‌ها و شخصیت‌هایی به بازی Fortnite می‌آیند.

این همکاری بعد از ماه‌ها حدس و گمان اعلام شده است. اولین بار در اردیبشهت سال جاری و در نتیجه‌ی دعوای بین اپیک گیمز (Epic Games) و اپل (Apple)، اخباری مبنی بر اضافه شدن اسکین این نینجای جوان اعلام شد.

کمی پیش‌تر و در داده‌های استخراج شده نیز وجود دو شخصیت با نام رمز مرتبط با انیمه‌ی ناروتو، اضافه شدن این شخصیت را فاش کرد. در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز حالتی با الهام از روش دویدن شخصیت‌های این انیمه به بازی Fortnite اضافه شد.

با توجه به مشهور بودن انیمه‌ی ناروتو و این شخصیت، اضافه شدن اسکین او به عنوان Fortnite دور از انتظار نبود. از زمان شروع عرضه‌ی آن در سال ۱۹۹۹ میلادی، ناروتو به یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای دنیا تبدیل شد. محبوبیت نارتو، او را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن کراس‌اور با Fortnite تبدیل می‌کند و بسیاری از گیمرها منتظر رونمایی این شخصیت بودند.

محتویات مرتبط با انیمه‌ی نارتو از تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۰ (۱۶ نوامبر ۲۰۲۱) به بازی Fortnite اضافه خواهند شد.

یوحانOrhan gencebay
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *