اخبار بازی

تاریخ عرضه‌ی کنسول Steam Deck با تاخیر روبه‌رو شد

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی Steam Deck، ولو (Valve)، سازنده‌ی این کنسول دستی، خبر داد که انتشار این دستگاه تاخیر دو ماهه خواهد داشت.

ولو اعلام کرد که کنسول Steam Deck، زمانی در بهمن سال جاری (دسامبر ۲۰۲۲) به دست خریداران خواهد رسید. دلیل این تاخیر کمبود قطعات و مشکلات در تولید اعلام شده است. همچنین ولو تایید کرده که تغییری در ترتیب خریداران بوجود نخواهد آمد و هر فرد به نوبتی که تقاضایش را ثبت کرده، دستگاه Steam Deck خود را دریافت می‌کند.

ولو در بیانیه‌ی خود نوشت:

با عرض تاسف، عرضه‌ی Steam Deck به مدت دو ماه تاخیر خواهد داشت.

ما نهایت تلاشمان را کردیم که تا بتوانیم در زمان گفته شده، کنسول‌ها را به دست شما برسانیم، اما کمبود مواد اولیه باعث شد تا قطعات به مراکز ساخت نرسند و نتوانیم در زمان وعده داده شده، عرضه‌ی این کنسول دستی را آغاز کنیم.

با توجه به پیش‌بینی‌های جدید، ارسال دستگاه‌های Steam Deck به مشتریان از فوریه سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. از این تاریخ تحویل کنسول‌های پیش‌خرید شده را آغاز خواهیم کرد. لازم به ذکر است که تغییری در ترتیب خریدارن بوجود نمی‌آید و تنها زمان تحویل دستگاه‌ها، تاخیر خواهد داشت.

طبق صفحه‌ی رسمی Steam Deck، پیش‌خرید این دستگاه تنها در آمریکا، انگلستان، کانادا و کشورهای اتحادیه‌ی اروپا ممکن است و هنوز خبری از مناطق دیگر نیست و با وجود این تاخیر، به نظر می‌رسد که نباید منتظر خبری برای پیش‌خرید این دستگاه‌ها در ناحیه‌های دیگر باشیم.

کمی پیش‌تر تصاویری از سیستم عامل Steam Deck فاش شد که می‌توانید آن‌ها را از اینجا مشاهده کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *