اخبار بازی

تماشا کنید: تیزر تریلر گیم‌ پلی Lies of P منتشر شد – واران گیم

ساعاتی پیش استودیو Round8 و کمپانی Neowiz، سازنده و ناشر عنوان Lies of P یک تیزر کوتاه از گیم‌پلی نسخه آلفا بازی منتشر کردند. تیزر تریلر گیم‌ پلی Lies of P با بازخوردهای مثبتی در شبکه‌های اجتماعی، بویژه از سوی طرفداران زیر سبک سولزبورن مواجه شده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

شاهد در نگاه اول ساختن یک نسخه بزرگ سالانه و دارک از انیمیشن‌ها و داستان‌های محبوب دوران کودکی، چندان منطقی و حذاب جلوه نکند اما، بار دیگر بازخوردهای عمومی و نظرات مخاطبان با ملغی کردن پیشبینی‌ها باعث غافلگیری همگان شده‌اند. در سال‌های اخیر نسخه‌های توئیست شده و بزرگسالانه زیادی از داستان‌های محبوب کودکانه نظیر آلیس در سرزمین عجایب ساخته شده‌است که توانسته با اقبال عمومی مواجه شود. هر چند این موضوع در مدیوم سینما پررنگ‌تر است اما، در صنعت گیم نیز پروژه‌هایی با اینکه مضمون ساخته شده‌اند. جدیدترین آن‌ها یک بازی سولز کلون است که با الهام از رمان پینیکیو در دست ساخت قرار دارد.

ساعاتی پیش استودیو Round8 و کمپانی Neowiz، سازنده و ناشر عنوان Lies of P یک تیزر کوتاه از گیم‌پلی نسخه آلفا بازی منتشر کردند. تیزر تریلر گیم‌ پلی Lies of P با بازخوردهای مثبتی در شبکه‌های اجتماعی، بویژه از سوی طرفداران زیر سبک سولزبورن مواجه شده‌است.

ناشر در توضیحات این تزر می‌گوید:

Lies of P یک بازی اکشن RPG با تم فانتزی است که با اقتباس از رمان پینیکیو نوشته کارلو کولودی ساخته می‌شود. شهر شکوهمند اما مخروبه Krat در این ویدیو جدید به صورت کامل نمایش داده می‌شود. یک ماشین مکانیکی قدرتمند و معیوب بر این شهر حاکم شده و P باید پدر ژپتو را پیدا کند تا بتواند از این فاجعه که در حال نابود کردن Krat است، جلوگیری کند.

در این ویدیو مکانیزم ضدحمله در سیستم مبارزات نمایش داده می‌شود، بازی مملو از سلاح‌های خاص و منحصر به فرد است و دست مکانیکی پینیکیو نیز به عنوان یک سلاح و ابزار مجزا عمل می‌کند که می‌تواند در نقش‌های مختلفی از جمله قلاب ظاهر می‌شود.

کمپانی Neowiz اعلام کرد در رویداد G-STAR 2021 که در بازه ۲۶ام تا ۳۰ام آبان برگزار می‌شود، اطلاعات تکمیلی درباره بازی منتشر می‌شود. این عنوان سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌‎های PS5 ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

در پایان شما را به تماشای این تیزر دعوت می‌کنیم:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *