اخبار بازی

بندیکت کامبربچ در دنیای وسترن در تریلر فیلم The Power of the Dog

کمپانی نتفلیکس تریلر فیلم The Power of the Dog با بازی بندیکت کامبربچ را منتشر کرده است.

کمپانی نتفلیکس، تریلری تازه برای فیلم قدرت سگ (The Power of the Dog) منتشر کرده است. فیلم قدرت سگ، اثری وسترن با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) است. این فیلم به کارگردانی جین کمپیون (Jane Campion) است.

جین کمپیون برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم پیانو (The Piano) در سال 1994 میلادی، برنده جایزه اسکار شده است. از دیگر بازیگران فیلم قدرت سگ می‌توان به کریستن دانست (Kirsten Dunst)، جسی پلمونز (Jesse Plemons) و کودی اسمیت مک‌فی (Kodi Smit-McPhee) اشاره کرد.

فیلم قدرت سگ قرار است در ماه نوامبر سال جاری میلادی بر روی پرده سینماهای منتخب به نمایش در بیاید و سپس، در تاریخ 1 دسامبر سال 2021 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

اتفاقات فیلم قدرت سگ در تاریخ 1925 میلادی رخ می‌دهد و داستان یک مزرعه‌دار به نام فیل بربنک با بازی بندیکت کامبربچ را دنبال می‌کند که در عین خوش‌چهره بودند، یک فرد بی‌رحم و یک کابوی واقعی است. فیل به همراه برادر خود به نام جورج به عنوان مزرعه‌دار در مونتانا فعالیت می‌کنند.

آنها به هنگام ناهار خوردن در رستوران رد میل با زنی به نام رز با بازی کریستن دانست آشنا می‌شوند. این زن، همسر بیوه مالک رستوران است و پسری به نام پیتر با بازی کودی اسمیت مک‌فی دارد. بر خلاف ناراحتی فیل، جورج از این زن خوشش آمده و قصد ازدواج با او را دارد.

فیلم قدرت سگ در جشنواره فیلم تورنتو به اکران در آمده و توانسته تا ستایش منتقدان را بر انگیزد. این فیلم همچنین در چندین جشنواره دیگر همچون جشنواره فیلم نیویورک، جشنواره فیلم تلورید و جشنواره فیلم بی‌اف‌آی لندن به اکران در آمده است. این فیلم همچنین برنده جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره فیلم ونیز شده است.

این تریلر، نیم نگاهی از درون این فیلم را به مخاطبان ارائه می‌کند. این تریلر به فیلمبرداری زیبای فیلم و همچنین نقش‌آفرینی بسیار عالی از سوی بندیکت کامبربچ و دیگر بازیگران اصلی فیلم تاکید می‌کند. به نظر می‌رسد که کامبربچ و اسمیت مک‌فی، حضور بیشتری در فیلم دارند و این کاراکتری که بندیکت کامبربچ در این فیلم بازی می‌کند، نسبت به دیگر نقش‌های او، متفاوت است.

فیلم قدرت سگ قرار است در تاریخ 1 دسامبر سال جاری میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. در زیر می‌توانید تریلر این فیلم را مشاهده یا دانلود کنید.

منبع: کولایدر

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *