اخبار بازی

شایعه: الکترونیک آرتز یکی از فرنچایزها‌ی محبوب خود را احیا می‌کند

اینسایدر مشهور، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) می‌گوید الکترونیک آرتز مشغول احیای یک از فرنچایزهای قدیمی خود است. فرنچایزی که “در دوران اوج خودش میان مخاطبان محبوب بوده”‌ است. ایشان اطلاعات بیشتری در این باره به اشتراک نگذاشتند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز چندین و چند آی‌پی و مجموعه محبوب را در اختیار دارد و شاید بتوان گفت در این زمینه یکی از غنی‌ترین شرکت‌ها در صنعت ویدیو گیم است. علی رغم اینکه این کمپانی طی چند نسل از کنسول‌های بازی تمرکز خود را صرفا معطوف چند مجموعه محدود کرده و دائما نسخه‌های جدیدی از این مجموعه روانه بازار کرده‌است اما، تقریبا در تمامی ژانرها و زیر ژانرها از پتانسیل بالایی برخوردار است و هنوز بسیاری از مجموعه‌های قدیمی این شرکت از یاد مخاطبان پاک نشده‌اند.

ظاهرا EA قصد دارد (دست کم) یکی از این مجموعه‌های کلاسیک و محبوب خود را احیا کند. اینسایدر مشهور، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرده الکترونیک آرتز قصد دارد یکی از این فرنچایزهای محبوب خود را احیا کند. فرنچایزی که “در دوران اوج خودش میان مخاطبان محبوب بوده” ایشان توضیحات بیشتری در این باره ارائه نکردند اما، وعده دادند در آینده‌ای نزدیک اطلاعات تکمیلی را با مخاطبان به اشتراک خواهند گذاشت.

همانطور که پیشتر اشاره شد الکترونیک آرتز حق ساحت آی‌پی‌های مختلفی را در اختیار دارد و پیشبینی کردن در این مورد، آسان نیست اما، فرنچایزهای Medal of Honor ،SSX و Command and Conquer از شانس بالایی برای بازگشت برخوردار هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *