اخبار بازی

ایکس باکس قصد دارد عناوین بلاک باستری شبیه سونی بسازد

رییس استودیو‌های ایکس باکس در مصاحبه‌ای اظهار داشت که مایکروسافت قصد دارد در زمینه‌ی ساخت عناوینی همانند بازی‌های انحصاری رقیب خود یعنی سونی (Sony) قوی‌تر شود.

مت بوتی (Matt Booty) در مصاحبه‌ با یکی از رسانه‌ها، اظهار داشت که در حال حاضر استودیو‌های ایکس باکس روی بازی‌ها و عناوین متنوع تمرکز می‌کنند.

سرویس ایکس باکس گیم‌ پس در زمینه‌ی فراهم‌سازی بستر مناسب برای تمامی عناوین از بازی‌های AAA مانند Halo گرفته تا عناوین کوچک‌تر مانند Grounded بسیار قدرتمند عمل می‌کند.

اما آقای بوتی از نیاز برند ایکس باکس به عناوین AAA که بتوانند با بازی‌های انحصاری سونی رقابت کنند آگاه بود. هنگامی که از او درباره‌ی لاین‌آپ بازی‌های انحصاری سونی پرسیده شد در پاسخ گفت:

قبل از هر چیزی باید بگویم که ما قدردان زحمات سونی در تولید محتوای با کیفیت و بازی‌های شگفت انگیز AAA هستیم، سطح بالای کار آن‌ها انکار ناپذیر است و به نظر می‌رسد که آن‌ها در پروژه‌های در حال توسعه و بازی‌های آینده این کیفیت را حفظ خواهند کرد. ما برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستیم.

ما قصد داریم به سمت این آثار برویم، اما چیزی مطابق درخواست‌ها و انتظارات هواداران و مخاطبین خود ارائه دهیم، زیرا این موضوع اهمیت دارد. من معقتد هستم که بازی‌هایی به موفقیت می‌رسند که بتوانند محتوایی مناسب برای همه خلق کنند و جهانی بزرگ برای نقش ایفا کردن پلیر‌ها بسازند. به نظر من این گونه عناوین بسیار اهمیت دارند.

قطعا ما از خلاقیت خود در ساخت عناوین جدید استفاده می‌کنیم، بازی‌های ما قرار نیست ایده‌های استفاده شده در عناوینی مانند Uncharted یا Horizon را دوباره تکرار کنند. گمان نمی‌کنم این اتفاق به رشد و پیشرفت ما کمکی کند. عناوین ما در آینده جهان‌های عظیمی خواهند داشت که مخاطبین در آن ساعت‌ها سرگرم خواهند شد. ما برای این دنیا‌های عظیم شخصیت‌هایی خلق می‌کنیم که قابل درک باشند و کیفیت جهان‌های ما بسیار بالا خواهد بود و هدف نهایی ما ساخت و توسعه‌ی چنین عناوینی است.

بوتی اضافه کرد:

ما به پایان راه نرسیده‌ایم و باید پیشرفت کنیم. ما عناوینی خواهیم ساخت که طرفداران ما انتظار آن را دارند و به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهیم

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *