اخبار بازی

سونی استودیو Firewalk را خریداری کرد

ساعاتی پیش و در جریان یک کنفرانس خبری، سخنگوی پلی استیشن خبر از اضافه شدن استودیو Firewalk به زیر مجموعه سونی داد. این بیستمین استودیویی است که به جمع خانواده پلی استیشن ملحق می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شرکت سونی در آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام کرد که با استودیو مستقل فایرواک یک قرارداد همکاری و شراکت امضا کرده است. طبق آن قرارداد این دو شرکت قرار بود برای ساخت یک بازی چند نفره آنلاین AAA برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و PC همکاری کنند. علی رغم اینکه فایرواک یک استودیو نسبتا تازه کار است و در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده اما، اعضای آن را کارمندان سابق استودیوهایی همچون بانجی، ریسپاون، ریون سافتور و … تشکیل می‌دهند. بنابراین زمانی که خبر همکاری آن‌ها با پلی استیشن منتشر شد، هیجان زیادی میان طرفداران به وجود آمد.

ظاهرا سران پلی استیشن از عملکرد این استودیو رضایت کامل دارند و به بازی‌های آینده آن‌ها و همکاری مجدد با استودیو Firewalk امیدوار هستند. ساعاتی پیش و در جریان یک کنفرانس خبری، سخنگوی سونی خبر از خریداری شدن این استودیو توسط برند پلی استیشن داد. فایرواک بیستمین استودیویی است که به خانواده پلی استیشن ملحق می‌شود. به گزارش وبسایت businesswire و طبق گفته سخنگوی سونی این استودیو قرار است در کنار استودیوهایی همجون بانجی و Haven نسل جدید بازی‎‌های لایو سرویس سونی را توسعه دهند.

متاسفانه سخنگوی شرکت از ارائه جزئیات بیشتر درباره قرارداد از جمله مبلغ توافق شده و همچین حیطه اختیارات سونی در مدیریت استودیو خودداری کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *