اخبار بازی

آیا بازیگر مشهور هالیوودی در بازی Death Stranding 2 حضور دارد؟

اخیرا هیدئو کوجیما تصویری از خود با نیکولاس کیج، بازیگر مشهور هالیوودی منتشر کرده است که بازار گمانه‌زنی‌ها و شایعات را حسابی داغ کرده است و همه انتظار حضور او را در پروژه‌ی آینده‌ی کوجیما می‌کشند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هیدئو کوجیما، یک بازی‌ساز به شدت پرکار -چه در حیطه‌ی کاری خود و چه در فضای مجازی- است. وی معمولا بدون دلیل از تصاویر خود در کنار افراد و اشخاص مطرح رونمایی نمی‌کند، مگر اینکه در آینده خبری داغ مربوط به آن‌ها مخابره شود. از دیدار‌های مکرر خود با سران پلی استیشن و ایکس‌باکس تا دیدار وی با شاهزاده‌ی سعودی (فیصل بن بندر آل سعود) که یک بمب خبری بود و گمانه‌زنی‌ها و شایعات زیادی را برانگیخت.

نیکولاس کیج نیز در سال‌های اخیر با حضور در انواع و اقسام پروژه‌های سطح پایین سینمایی، انتقادات و البته شوخی‌های زیادی را درباره‌ی خود برانگیخته بود و البته با حضور جدید خود در اکسپنشن جدید بازی Dead by Daylight که نقش نسبتا کوتاهی را قرار است بازی کند، تنور شوخی و انتقادات را پررنگ‌تر کرد، اما چیزی که در میان تمام انتقادات و شوخی‌ها گم شد، اظهار نظر جف کیلی در رویداد اخیر سامر گیم فست ۲۰۲۳ بود که به شوخی، احتمال داد که شاید این بازیگر در پروژه‌ی بعدی هیدئو کوجیما حضور داشته باشد.

آیا بازیگر مشهور هالیوودی در بازی Death Stranding 2 حضور دارد؟

اکنون دو تصویر جدید از هیدئو کوجیما و نیکولاس کیج در کنار مجسمه‌ی معروف استودیو منتشر شده است که ظاهرا حضور وی را حداقل در یکی از پروژه‌های بعدی این استودیو (مخصوصا بازی Death Stranding 2) تایید می‌کند. کوجیما از به کارگیری بازیگران مشهور برای نقش‌آفرینی در فرنچایز Death Stranding دریغ نکرده است و همین موضوع، احتمالات را قوی‌تر می‌کند. حدس‌های مختلفی درباره‌ی نحوه‌ی حضور این بازیگر در عنوان Death Stranding 2 وجود دارد، نقش‌آفرینی احتمالی وی در نقش شرور جدید بازی در کنار شرور قبلی با نقش‌آفرینی تروی بیکر مشهور، حضور در کنار بازماندگان موسوم به preppers و موارد دیگر از جمله احتمالات ممکن بودند.

البته حضور این بازیگر مشهور هالیوودی می‌تواند به نشانه‌ی حضورش در فصل دوم پادکست Brain Structure کوجیما نیز باشد، اما احتمالات جذاب‌تر اولویت بالاتری برای طرفداران دارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *