اخبار بازی

هر سیاره در بازی Star Wars Outlaws تجربه‌ی گیم‌پلی متفاوتی دارد

بازی اکشن ماجراجویی و جهان باز Star Wars Outlaws شامل چندین سیاره برای کاوش خواهد بود که به گفته‌ی سازندگان، هر سیاره تجربه‌ی گیم‌پلی متفاوت و منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی اکشن و جهان باز کمپانی یوبیسافت که مدت‌ها در حال آماده‌سازی بود، اکنون برای انتشار در سال ۲۰۲۴ در حال توسعه است. با توجه به نمایش‌ها و رونمایی‌های اخیر کمپانی توسعه دهنده از بازی، به نظر می‌رسد که با یک عنوان جذاب و البته وفادار در جهان جنگ ستارگان روبرو هستیم.

اخیرا Julian Gerighty، کارگردان خلاق بازی اظهار داشته است که هر سیاره‌ غیر از زمین، قرار است یک تجربه‌ی منحصر به فرد از گیم‌پلی بازی ارائه دهد. برای مثال، سیاره‌ی Toshara (که در تریلر اخیر نمایش داده شد) یک سیاره‌ی بیابانی است که در بیابان‌های وسیع آن با استفاده از وسیله‌ی نقلیه‌ی Speeder در آن به کاوش خواهید پرداخت.

همچنین اشاره شده که وسعت هر سیاره در بازی از تمام نقشه‌ی بازی The Division 2 بیشتر خواهد بود و حتی سیاره‌ی Toshara نیز وسعت بالاتری از نقشه‌ی واشنگتن دی‌سی دارد، البته که وعده داده شد سیارات نمادین دنیای جنگ ستارگان نیز در بازی پیاده‌سازی و طراحی می‌شوند.

نوید خاوری، کارگردان روایی بازی اعلام کرده است که داستان و فضای بازی میان دو اپیزود ۵ و ۶ سینمایی یعنی امپراطوری ضربه می‌زند و بازگشت جدای قرار دارد چرا که در این دوره، سندیکاها و جناح‌های جنایتکار غیرقانونی بیشترین فعالیت را داشتند و بازی قرار به پنج سندیکای معروف که در جهان سینمایی بازی حضور داشته‌اند اشاره کند و شاهد حضور آن‌ها باشد.

هر سیاره در بازی Star Wars Outlaws تجربه‌ی گیم‌پلی متفاوتی دارد

به گفته‌ی توسعه دهندگان، کمپانی Lucas Film که صاحب امتیاز فرنچایز جنگ ستارگان است، در فرایندهای خلاقانه‌ی بازی از جمله نوع و زمان روایت و همچنین گیم‌پلی بازی نظارت بالایی دارد که ما را برای روبرو شدن با یک عنوان ویدیوگیمی جذاب امیدوار می‌کند.

بازی Star Wars Outlaws قرار است روی تجربه‌‌ای یکپارچه میان فضا و سیارات مختلف، گشت و گذار در سیارات با وسیله‌ی Speeder، رفت و آمد با سفینه‌ی فضایی و البته نبردهای فضایی با دشمنان. همچنین بازی دارای یک سیستم تعقیب خواهید بود که بسته به انجام اعمال خشونت‌بار و ارتکاب جنایت‌های مختلف تحت نظر و تعقیب نیروهای امپراطوری قرار خواهید گرفت.

بازی Star Wars Outlaws در سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *