اخبار بازی

حضور سونی در رویداد Gamescome 2023 منتفی شد

به گفته منابع رسمی در آلمان، حضور سونی در رویداد Gamescome 2023 منتفی شده است. ناشر ژاپنی سال گذشته نیز در رویداد گیمزکام حضور پیدا نکرد. مراسم گیمزکام ۲۰۲۳ از تاریخ یکم تا پنجم شهریور (۲۴ام تا ۲۷ام آگوست) برگزار می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

رویداد Summer Game Fest 2023 بامداد روز گذشته برگزار شد. در جریان این رویداد که مجری معروف، آقای جف کیلی میزبانی آن را برعهده داشت، بازی‌ها، ناشران و بازیسازان زیادی حضور داشتند و تریلرهای چشمنواز متعدیی نمایش داده شد. فردا شب نوبت به شوکیس ایکس باکس می‌رسد که بر اساس شایعات قرار است طی آن از دو نسخه جدید مجموعه پرسونا رونمایی شود. در ادامه رویدادهای یوبی سافت فوروارد، شوکیس کپکام و رویداد استیم نیز برگزار می‌شوند که هر کدام به نوبه خود می‌توانند برای گروه خاصی از مخاطبان جذاب باشند. در این میان نباید از جشنواره‌های سالانه نیز غافل شد که با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال میلادی برگزار می‌شوند. یکی از این رویدادها گیمزکام است. رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ قرار است در شهریور ماه و در شهر کلن آلمان برگزار شود.

علی رغم اینکه زمان زیادی تا برگزاری این رویداد فاصله داریم، اطلاعات جدیدی درباره آن منتشر شده است. بر اساس این اخبار، حضور سونی در رویداد Gamescome 2023 منتفی شده است. ناشر ژاپنی پارسال هم از شرکت در رویداد گیمزکام انصراف داده بود. این خبر را مجله GamesMarkt منتشر کرده است. با توجه به اینکه سونی دو هفته پیش رویداد پلی استیشن شوکیس را برگزار کرد و پس از آن نیز در رویداد Summer Game Fest 2023 حضور یافت، کاملا طبیعی است که تا مدتی در سکوت خبری فرو رود. هنوز تصمیم نهایی سایر کمپانی‌های بزرگ برای شرکت یا عدم شرکت در این رویداد مشخص نشده است.

مراسم گیمزکام ۲۰۲۳ از تاریخ یکم تا پنجم شهریور (۲۴ام تا ۲۷ام آگوست) برگزار می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *