اخبار بازی

تعداد تماشاگران شوکیس ایکس باکس بیش از 92 میلیون نفر بوده است

مایکروسافت با انتشار یک پست در وبسایت Xbox Wire اعلام کرد تعداد تماشاگران شوکیس ایکس باکس که در ماه خرداد برگزار شد، بیش از ۹۲ میلیون نفر بوده است که به صورت حضوری یا مجازی و زنده به تماشای این رویداد نشسته‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

خرداد ماه سال جاری یکی از مهیج‌ترین و پراخبارترین بازه‌های زمانی در چند سال اخیر بود. کمپانی‌های بزرگ و رسانه‌های مختلف پس از لغو شدن برگزاری رویداد E3 2023 تصمیم به برگزاری کنفرانس‌های انحصاری خود گرفتند و در خرداد شاهد برگزاری رویدادهایی همچین پلی استیشن شوکیس، پی سی گیمینگ شو و شوکیس ایکس باکس و سایر برندهای بزرگ بودیم. در میان این رویدادهای رنگارنگ باید گفت که در شوکیس ایکس باکس و Summer Game Fest 2023 با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان همراه بودند. دلیل آن هم معرفی و نمایش تریلرهای جدید از بازی‌های فرست پارتی و ترد پارتی بزرگ بود. برای آن دسته از مخاطبانی که علاقه مند هستند بدانند دقیقا استقبال از این رویداد به چه اندازه بوده، مایکروسافت اخیرا آمار دقیقی را منتشر کرده است.

به گزارش وبسایت Xbox Wire تعداد تماشاگران شوکیس ایکس باکس بیش از ۹۲ میلیون نفر بوده است. این تماشاگران به صورت حضوری یا آنلاین و از طریق پلتفرم‌های مختلف این رویداد را به صورت زنده دنبال کرده‌اند که در مقایسه با شوکیس سال گذشته ایکس باکس با رشد %۳۸ تعداد مخاطبان همراه بوده است. در جریان این شوکیس بازی‌های بزرگی همچون Hellblade 2 ،Forza Motorsport ،Fable ،Avowed و البته استارفیلد حضور داشتند که بدون شک از دلایل استقبال از این رویداد بودند.

قرار است مایکروسافت در ماه آگوست در رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ که در آلمان برگزار می‌شود، شرکت کند. باید دید چه عناوینی در این رویداد رونمایی می‌شوند و اطلاعات بیشتر از کدام بازی‌های کمپانی در این رویداد منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *