اخبار بازی

عبور میزان فروش فرنچایز متال گیر از مرز ۶۰ میلیون نسخه

شرکت کونامی به‌تازگی جدیدترین آمار فروش مجموعه مخفی‌کاری متال گیر سالید را به اشتراک گذاشته است.

سری بازی‌های متال گیر سالید نیازی به معرفی ندارد. مجموعه‌ای با کیفیت که در زمان عرضه خود با انتشار هر نسخه تجربه‌ای قابل‌توجه را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. مدت زیادی است که نسخه جدیدی از این سری بازی منتشر نشده است و آخرین نسخه آن در سال ۲۰۱۸ با‌ نام Metal Gear Survive عرضه شد. اثری که به‌طور قطع کیفیت بازی‌های سابق متال‌ گیر را با خود به همراه نداشت. در ماه‌های اخیر کونامی با معرفی نسخه ریمیک بازی متال گیر سالید ۳ دوباره توجهات زیادی را به آن جلب کرد.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، کونامی به‌تازگی جدیدترین آمار فروش این مجموعه را منتشر کرده است. طبق تایید و به‌روزرسانی اخیر سازندگان MGS، این مجموعه مخفی‌کاری از زمان عرضه اولین نسخه خود تا به امروز بیش از ۶۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان و روی پلتفرم‌های مختلف به فروش رسیده است. این امر باعث کسب درآمد بیش از یک میلیارد دلاری برای سازندگان سری بازی‌های متال گیر سالیده شده است. جالب است بدانید عدد اعلام‌شده شامل نسخه‌های اصلی و اسپین‌‌آف‌های این سری بازی می‌شود.

پوستر بازی Metal Gear Solid 3 Remake

در ادامه باید گفت در گذشته کونامی اعلام کرده بود که تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ فروش مجموعه موردنظر به بیش از ۵۹/۸ میلیون نسخه رسیده بود. اعلام آمار جدید به این معنی است که در طول سه ماه اخیر، سری بازی‌های MGS دویست هزار نسخه دیگر به مجموع فروش خود افزوده است. در ماه‌های آتی نیز به‌طور قطع شاهد افزایش فروش این مجموعه خواهیم بود. بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 قرار است در دسترس کاربران قرار بگیرند.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این سری بازی را تجربه کرده‌اید؟ چه انتظاری از نسخه ریمیک آن دارید؟ دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *