اخبار بازی

شایعه: شخصیت اصلی Assassin’s Creed Codename Red یک سامورایی آفریقایی است

گزارش‌ها جدیدی درباره شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Codename Red منتشر شده‌اند.

بازی Assassin’s Creed Codename Red یکی از نسخه‌های این سری است که طرفداران مدت‌ها منتظر آن بودند. زیرا اتفاقات این بازی در ژاپن رخ خواهد داد. اکنون براساس یک شایعه جدید، بازی برداشت جالبی از تاریخ ژاپن خواهد داشت و روی یاسوکه، اولین سامورایی آفریقایی تمرکز دارد؛ اولین فرد سیاه‌پوستی که در سرزمین آفتاب منصب جنگجو را دریافت کرد.

شرکت یوبیسافت با مجموعه اسسینز کرید توانسته برداشت‌های مناسبی از تاریخ واقعی داشته باشد و اگر چنین گزارشی واقعا درست باشد، باید ببینم این‌بار بازی چگونه خواهد بود. به‌خصوص که رد آخرین اثری است که فرمول نقش‌آفرینی مانند مجموعه را همراه خواهد داشت؛ روندی که با نسخه Origins شروع شده بود.

شخصیت اصلی سیاه‌پوست در مجموعه Assassin's Creed

امیدوارانه رد به اندازه نسخه‌های اخیر این سری مثل والهالا بیش‌از حد طولانی نخواهد بود. برای نمونه، در والهالا رسیدن به نقاط مهم بسیار طول می‌کشید. بازی Assassin’s Creed Mirage که ابعادی کوچک‌تر دارد، پاسخی برای ناامیدی طرفداران در این زمینه خواهد بود.

اگر Assassin’s Creed Codename Red واقعا در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. پس خوشبختانه نباید مدت زیادی منتظر باشیم تا جدیدترین اخبار بازی منتشر شوند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *