اخبار بازی

بازی Ratatan به‌عنوان دنباله معنوی Patapon معرفی شد

استودیوهای Ratata Arts و TVT با پخش نریلر جدیدی از بازی RATATAN رونمایی کردند که دنباله معنوی بازی Patapon پلی‌استیشن به‌حساب می‌آید.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوهای Ratata Arts و TVT با پخش تریلر جدیدی از بازی RATATAN رونمایی کردند. این بازی یک اثر اکشن ریتمیک از سازندگان Patapon است که قبلا با نام Project JabberWocky شناخته می‌شد. کمپین کیک‌استارتر بازی رأس ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۹ مرداد به‌وقت ایران راه‌اندازی می‌شود.

هنوز جزئیات بیشتری از Ratatan نظیر تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد در دست نیست، اما اطلاعات جدیدی از این بازی پیش از راه‌اندازی کمپین کیک‌استارتر در تاریخ ۷ مرداد (۲۹ ژوئیه) در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد. هیرویوکی کوتانی، طراح بازی Patapon به‌عنوان کارگردان، کازوتو ساکاجیری، تهیه‌کننده بازی The Eye of Judgment به‌عنوان تهیه‌کننده و کنمی آداچی، آهنگساز بازی LocoRoco به‌عنوان آهنگساز بازی Ratatan فعالیت می‌کنند.

بازی RATATAN به‌عنوان دنباله معنوی Patapon در جریان رویداد BitSummit Let’s Go معرفی شد که در طول این آخرهفته در شهر کیوتو واقع در ژاپن پیگیری می‌شود. کازوتو ساکاجیری در پاسخ به سؤال طرفدارها در رابطه با وجود حالت مولتی‌پلیر در بازی Ratatan خاطر نشان کرد که شعار TVT «بیایید درکنار هم بیشتر بازی کنیم» است.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *