اخبار بازی

تریلر جدید Assassin’s Creed Mirage با محوریت بسیم

نمایش جدید Assassin’s Creed Mirage نگاهی عمیق به طراحی بصری، پیش‌زمینه داستانی و قدرت‌های مبارزات شخصیت اصلی بازی دارد.

شرکت یوبیسافت یک تریلر جدید از بازی Assassin’s Creed Mirage منتشر کرده است که روی داستان و گیم‌پلی بسیم، شخصیت اصلی بازی تمرکز دارد. تریلر روی سه موضوع متمرکز شده است؛ معرفی بسیم به‌عنوان قهرمان قابل بازی جدید، توضیح اینکه او چگونه یک قاتل شد و نمایش مرگبار و مدبر بودن این شخصیت. می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بسیم را ابتدا در ساعت‌های آغازین بازی Assassin’s Creed Valhalla ملاقات کردیم. او مربی ایور در جریان اتفاقات آن بازی بود. اما درعین‌حال انگیزه پنهان خود و گذشته‌ای مرموز داشت. داستان اساسینز کرید میراژ ۱۲ سال قبل‌از وقایع والهالا و در سال ۸۶۱ پس از میلاد مسیح، هنگام جوانی بسیم در شهر انبار نزدیک بغداد شروع می‌شود. طراحی کاراکتر او شبیه طراحی برخی شخصیت‌های گذشته این سری و به‌خصوص الطایر، شخصیت اولین بازی Assassin’s Creed است.

پیشروی در میراژ حول محور کسب XP نیست. بازی در اصل به شکل خطی و براساس پیشرفت در داستان دنبال می‌شود. بسیم با رشد در Brotherhood ازطریق تکمیل مراحل داستانی و مراحل فرعی، قابلیت‌های جدیدی پیدا خواهد کرد. او می‌تواند ابزار خود را هم ارتقا دهد تا در جریان مبارزات، گزینه‌های بیشتری را روی میز داشته باشد.

بازی AC Mirage همچنین یک سیستم مبارزات تازه دارد و درکنار آن، حرکات جدید مخصوص بسیم هم به چشم می‌خورند. اسلحه اصلی او شمشیر و خنجر هستند. بازیکن در زمان کنترل Basim می‌تواند زمان را کند و با انتخاب دشمن‌های مورد نظر، در یک حرکت چند نفر را از بین ببرد.

بازی Assassin’s Creed Mirage در روز ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *