اخبار بازی

شواهد جدید خبر از عرضه ریمستر بازی Red Dead Redemption می‌دهند –

اخیرا کمیسیون رده بندی سنی و نظارت بر بازی‌های ویدیویی در کره به نحوی عرضه ریمستر بازی Red Dead Redemption را تایید کرده است. از انتشار نسخه اصلی این بازی نحسین شده بیش از ۱۳ سال زمان می‌گذرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سال ۲۰۱۰ و زمانی که بازی Red Dead Redemption عرضه شد، عده کمی انتظار چنین استقبال کم‌نظیر و شگفت انگیزی را از این عنوان داشتند اما، راک استار نشان داد در ساختن عناوین جهان باز با تم غرب وحشی نیز بسیار متبحر است. داستان تلاش جان مارستون برای رهایی از گذشته ننگین و همچنین حفاظت از خانواده‌اش، یکی از بهترین روایت‌های تاریخ واران گیم‌های ویدیوی است. در کنار داستان جذاب بازی، گیم‌پلی مهیج، ماموریت‌های فرعی و اصلی سرگرم کننده و موسیقی‌های گوش نواز بازی سبب شده پس از گذشت این همه سال از انتشار بازی، هنوز طرفداران در حسرت بازگشت به آن و کنترل کردن دوباره جان باشند. هرچند راک استار چندان سابقه دیرینه‌ای در ساخت ریمستر و ریمیک ندارد و تنها تلاش آن‎‌ها با بازی «Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition» خیلی موفق نبود. شاید بزودی شاهد معرفی ریمستر این بازی تحسین شده باشیم.

به گزارش رسانه Gematsu اخیرا کمیسیون رده بندی سنی و نظارت بر بازی‌های ویدیویی در کره جنوبی بازی Red Dead Redemption را رده بندی سنی کرده است. به طور دقیق‌تر این اتفاق در تاریخ ۱۵ام ژوئن رخ داده است. یعنی کمتر از دو هفته از این رویداد می‌گذرد. بدون شک درخواست راک استار برای تعیین ره بندی سنی بازی نشان دهنده عرضه ریمستر بازی Red Dead Redemption یا یک عرضه جدید از این بازی است. رده بندی صورت گرفته برای نسخه PC است و شاید راک استار قصد داشته باشد این بازی برای اولین بار راهی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی کند. البته تحلیلگران معتقد هستند این مدرکی دال بر عرضه نشدن نسخه‌های کنسولی نیست.

بازی Red Dead Redemption برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *