اخبار بازی

عرضه نسخه پلی استیشن 5 بازی Dead Cells در هفته جاری

قرار است نسخه پلی استیشن 5 بازی Dead Cells در همین هفته عرضه شود و دارای قابلیت ارتقای رایگان برای کاربران PS4 خواهد بود.

بازی Dead Cells که ابتدا در سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود، بالاخره در این هفته یک ارتقای رایگان برای پلی استیشن 5 دریافت خواهد کرد. این نسخه با همان پیشرفت‌هایی که انتظار می‌رفت، منتشر خواهد شد.

استودیو موشن تویین دراین‌باره نوشت: «نسخه PS5 بازی Dead Cells در روز ۸ تیر (۲۹ ژوئن) به فروشگاه‌های دیجیتال راه پیدا خواهد کرد. با استفاده از بازخورد لمسی، تریگرهای انطباقی، بازخورد صوتی و نورپردازی تلاش‌های خود را به سطح جدیدی ببرید. دارندگان نسخه پلی استیشن 4 می‌توانند به‌صورت رایگان این ارتقا را دریافت کنند».

بازی Dead Cells همچنان باقدرت به کار خود ادامه می‌دهد و به‌تازگی توانست روی تمامی پلتفرم‌ها در مجموع به فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای برسد. همچنین اعلام شده تا سال ۲۰۲۵ از این ویدیوگیم پشتیبانی خواهد شد. به‌علاوه عرضه نسخه فیزیکی بازی نام‌برده هم برای ماه اوت در نظر گرفته شده که به‌مناسبت عرضه بسته الحاقی Return to Castlevania است.

این نسخه شامل تمامی بسته‌های الحاقی گذشته هم خواهد شد. پس درکنار بازی اصلی، بسته‌های الحاقی زیر هم در نسخه فیزیکی Dead Cells حاضر خواهند بود:

  • Rise of the Giant
  • The Bad Seed
  • Fatal Falls
  • The Queen and the Sea
  • Return to Castlevania

آیا شما از طرفداران بازی Dead Cells هستید؟ قصد دارید نسخه پلی استیشن 5 این اثر را تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *