اخبار بازی

اطلاعات جدید بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شد

پس از معرفی رسمی بازی، استودیو Ubisoft Montpellier اطلاعات جدید بازی Prince of Persia: The Lost Crown را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. سبک این بازی مترویدوانیایی است و رویدادهای آن در کوه قاف روایت می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در میان فرنچایز‌های و IPهای ارزشمندی که کمپانی یوبی سافت در اختیار دارد، همیشه بازی Prince of Persia جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران داشته و همیشه آن‌ها در انتظار بازگشت و احیای این مجموعه بوده‌اند. مدت‌ها از زمانی که یوبی سافت ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time را معرفی کرد، زمان می‌گذرد. بنابر مشکلات متعددی که در مسیر ساخت بازی ایجاد شده بود، ناشر تصمیم گرفت تمامی مراحل ساخت را از ابتدا آغاز کند و همین مسئله، تاریخ انتشار بازی را به زمانی نامعلوم موکول کرد. تا آن زمان طرفداران می‌توانند در انتظار تجربه یک نسخه جدید و نوآوارانه از فرنچایز باشند که اخیرا از آن رونمایی شده است.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown بامداد دیروز و در جریان رویداد Summer Game Fest 2023 رونمایی شد. این بازی یک عنوان دو بعدی ساید اسکرولینگ است که مبارزه و پلتفرمر هسته گیم‌پلی آن را شکل می‌دهد. ظاهرا سازندگان از فرمول نسخه‌های کلاسیک مجموعه الهام گرفته‌اند و آن را باب سلیقه مخاطبان امروزی تغییر داده‌اند. پس از معرفی بازی و در مصاحبه‌ای با press release، اطلاعات جدید بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شد. رویدادهای بازی در کوه قاف روایت می‌شود. مکانی افسانه‌ای که پیوندهای عمیقی با اسطوره شناسی ایرانی دارد. جهان بازی از چندین بخش و لوکیشن متنوع تشکیل شده که هر کدام ویژگی‌ها، اقلیم‌ و اسرار خاص خود را دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به قلعه دانش (Citadel of Knowledge) و جنگل‌های هیرکانی (Hyrcanian Forest) اشاره کرد. در طول بازی مخطاب قدرت‌ها و مهارت‌های تازه‌ای را آزاد می‌کند که هم در بخش مبارزه و هم در بخش پلتفرمینگ موثر هستند. کشف مکان‌های مخفی، حل پازل و انجام ماموریت‌ جانبی نیز بخشی از گیم‌پلی بازی را شکل می‌دهند.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown بیست و هشتم دی ماه (هجدهم ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *