اخبار بازی

انتشار بسته الحاقی رایگان برای بازیکنان نسخه پلی استیشن 5 بازی Avatar: Frontiers Of Pandora

در زمان عرضه بازی Avatar: Frontiers Of Pandora، یک بسته الحاقی رایگان برای کاربران پلی استیشن 5 این ویدیوگیم منتشر خواهد شد که برای بازیکنان پلتفرم‌های دیگر، پولی است.

در جریان مراسم یوبیسافت فوروارد بود که گیم‌پلی بازی Avatar: Frontiers Of Pandora نمایش داده شد. در همین کنفرانس، شرکت فرانسوی از بسته جنگجوی آراناهه رونمایی کرد که برای پلی استیشن 5 رایگان است، اما بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها برای دسترسی به آن باید پول پرداخت کنند.

این بسته شامل موارد تزئینی الهام‌گرفته از آراناهه است که گروهی صلح‌طلب از بافندگان هستند که در جنگل کینگلور زندگی می‌کنند. دارندگان پلی استیشن 5 برای دسترسی به این بسته نیاز به کار خاصی ندارند و تنها با ورود به بازی، این آیتم‌ها در فهرست موجودی آن‌ها قرار خواهد گرفت.

بسته Aranahe Warrior بازی Avatar: Frontiers Of Pandora

بازیکنان ایکس باکس و رایانه‌های شخصی هم می‌توانند با پرداخت هزینه، این محتوا را خریداری کنند؛ هرچند قیمت آن هنوز مشخص نیست. افزودنی است که تریلر بازی آواتار جدید در مراسم یوبیسافت جهان وسیع این بازی، موجودات وحشی، افق‌های گسترده و گیم‌پلی اول‌شخص و سوم‌شخص این اثر روی زمین و هوا را نشان داد. بازی داستانی اورجینال در جهان آواتار دارد و یک ناوی که ۱۵ سال قبل از وقایع بازی در خواب سرد قرار داده شد، در مرکز آن قرار گرفته است.

بازی Avatar: Frontiers Of Pandora در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی و سرویس استریم آمازون لونا عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *