اخبار بازی

بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom، تهیه کننده بازی Final Fantasy را هم به وجد آورده است

با عرضه شدن انحصاری جدید شرکت نینتندو یعنی بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom، بسیاری از گیمران و اصحاب رسانه دچار همه گیری این بازی شده‌اند؛ حالا این همه گیری به بازیسازان و توسعه دهندگان نیز رسیده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

به تازگی در لایو استریم مربوط به پچ جدید بازی Final Fantasy 14 اتفاقی بامزه و جالب رقم خورده است و آقای نائوکی یوشیدا و یا همان یوشی-پی تهیه کننده بازی Final Fantasy 14 و Final Fantasy 16، به همراه نینتندو سوییچ سفید رنگش وارد این لایو استریم می‌شود و نشان می‌دهد که حسابی مشغول تجربه عنوان جدید The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom است و انگاری محو دنیای این اثر خوش ساخت و ماجراجویی های شخصیت لینک شده است.

آقای یوشیدا که انگاری بشدت سرگرم این بازی شده با مجری برنامه نیز گپ و گفت جالبی می‌کند و به نوعی با رفتار‌های خاص خودش به تحسین این اثر سرگرم کننده می‌پردازد.

عنوان The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom چند روز قبل و به صورت رسمی و انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و توانست نمرات بسیار درخشانی را کسب کند؛ به شکلی که بسیاری از کاربران این شاهکار را از همین حالا به عنوان GOTY یا همان Game of The Year سال ۲۰۲۳ می‌شناسند.

همچنین بازی جدید آقای یوشیدا، یعنی Final Fantasy 16 در تاریخ ۱ ام تیر ماه سال جاری بصورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ و بعد ها برای رایانه های شخصی عرضه می‌شود. و باید دید آیا آقای یوشیدا در این روز های پایانی ساخت عنوان جدید‌اش از تجربه عنوان جدید و شاهکار The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom دست می‌کشد یا خیر؟

نظر شما چیست، آیا آقای یوشیدا در این روزها ساخت جدید ترین شماره فرنچایز محبوب فاینال فانتزی یعنی Fina Fantasy 16 را ترجیح می‌دهد یا تجربه The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *