اخبار بازی

اشاره مدیرعامل تیک-تو به عرضه مدل میان‌نسلی پلی استیشن و ایکس باکس

مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو احتمال عرضه‌ی کنسول‌های میان‌نسلی پلی استیشن و ایکس باکس در نسل ۹ را بالا می‌داند.

اکنون بیشتر از دو سال از عرضه‌ی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس می‌گذرد، اما به نظر می‌رسد نسل جدید کنسول‌های خانگی به‌تازگی شروع شده است. حال بسیاری از بازیکن‌ها تمایل دارند در مورد عرضه‌ی احتمالی سخت‌افزارهای قدرتمندتر میان‌نسلی دو شرکت سونی و مایکروسافت اطلاعات بیشتری کسب کنند. این دو شرکت در نسل هشتم دو مدل میان‌نسلی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس را به بازار عرضه کردند و احتمال دارد در نسل نهم نیز شاهد عرضه‌ی مدل‌های ارتقایافته باشیم.

استرائوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اخیرا در مصاحبه با رسانه GamesIndustry در مورد احتمال عرضه پلی استیشن 5 پرو و در کل ارتقای سخت‌افزار میان‌‌نسلی کنسول‌ها گفت: «احتمالا این کار انجام می‌شود. ارتقای میان‌نسلی کنسول‌ها به هر روشی که عرضه شود، تاثیر چندانی بر تجارت تیک-تو نخواهد گذاشت».

اگرچه پاسخ زلنیک کوتاه بود، اما به نظر می‌رسد با آنچه گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند، مطابقت دارد. طبق این گزارش‌ها ظاهرا سونی در حال حاضر روی توسعه پلی استیشن 5 پرو کار می‌کند و در برنامه دارد که آن را تا اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه کند. همچنین گزارش‌ها ادعا دارند برخی از سازندگان در آینده نزدیک، کیت‌های توسعه‌ی بازی برای سخت‌افزار‌های قدرتمندتر میان‌نسلی را دریافت خواهند کرد. تاکنون گزارش‌ها آن‌چنان به برنامه‌ای از سوی مایکروسافت برای ارائه‌ی کنسول میان‌نسلی اشاره نکرده‌اند، اما عرضه‌ی کنسول قدرتمندتر ایکس باکس در اواسط نسل نهم چندان تعجب‌آور نخواهد بود.

نظر شما دربار‌ه‌ی جدیدترین اخبار صنعت بازی چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *