اخبار بازی

تاریخ انتشار کمیک Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد

به تازگی استودیو Insomniac به همراهی سونی اعلام کرده اند که برای روز ۶ ام ماه می، یعنی ۱۶ ام اردیبهشت ماه قصد دارند بمناسب روز کمیک بوک رایگان، کمیک Marvel’s Spider-Man 2 را عرضه کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادها، با واران گیم همراه باشید.

این کمیک بوک به نوعی پیش درآمدی برای بازی بسیار مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 محسوب میشود و قرار است در آن شخصیت های پیتر پارکر، مایلز مورالس و مری جین در مقابل شخصیت شروری با قدرت های ماوراء طبیعی بنام The Hood قرار بگیرند.
کمیک Marvel’s Spider-Man 2 توسط کریستوس گیج نوشته شده است و وظیفه تصویرگری آن بر عهده ایگ گوارا است.
این اولین کامیک مرتبط با بازی های Marvel’s Spider-Man نیست، و در سال ۲۰۱۹ سه کمیک بوک مرتبط با این سری بازی محبوب بنام های City At War، Velocity، The Black Cat Strikes منتشر شد.

همچنین استودیو Insomniac اعلام کرد که نسخه ریمستر نسل نهمی بازی Marvel’s Spider-Man که فقط برای نسخه دلاکس بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morals در دسترس بود، هم اکنون برای دارندگان کنسول های نسل نهمی پلی استیشن بصورت جداگانه با قیمت ۵۰ دلار قابل خرید شده است و دارندگان نسخه Ps4 می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار بازی خود را به نسخه Ps5 ارتقا دهند.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 که در شوکیس سال ۲۰۲۱ شرکت سونی رونمایی شد، طبق شایعات قرار است در شوکیس سال ۲۰۲۳ شرکت سونی نمایش جدیدی داشته باشد و این بازی نیز توسط استودیوی Insomniac قرار است در پاییز سال جاری برای کنسول PS5 عرضه شود، و بنظر می‌رسد دیگر تاخیری در کار نباشد، و بلاخره پیتر پارکر به همراه دوست خود یعنی مایلز مورالس به جنگ ونوم بروند.

نظر شما چیست، آیا بازی Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز سال جاری عرضه می‌شود و می‌تواند موفقیت نسخه اول را تکرار کند؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *