اخبار بازی

مایکروسافت شایعات منتشر شده درباره میزان فروش بازی Hi-Fi Rush را تکذیب کرد

روز گذشته شایعاتی مبنی بر کم بودن میزان فروش بازی Hi-Fi Rush و محقق نشدن انتظارات مایکروسافت منتشر شد. آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، رئیس بازاریابی ایکس باکس این اخبار را کاملا اشتباه می‌داند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک بازی Hi-Fi Rush یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای سال ۲۰۲۳ بود که بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی رونمایی شد و بلافاصله پس از معرفی نیز در دسترس مخاطبان مایکروسافت قرار گرفت. این بازی به دلیل طراحی‌های هنری جذاب، موسیقی‌های گوشنواز و گیم‌پلی مهیج خود از همان ابتدا مورد تحسین مخاطبان قرار گرفت و منتقدان نیز استقبال بسیار خوبی از بازی داشته‌اند. روز گذشت شایعاتی منتشر شده که خبر از فروش کم بازی و محقق نشدن انتظارات ناشر می‌دادند. این شایعات با واکنش سران ایکس باکس همراه شدند.

پاسخ این شایعات را آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، رئیس بازاریابی ایکس باکس می‌دهد. ایشان در اکانت توئیتر خود نوشت مایکروسافت بسیار از عملکرد استودیو Tango Gameworks راضی است و نه تنها میزان فروش بازی Hi-Fi Rush کم نبوده، بلکه به زعم ایشان یک موفقیت بزرگ نیز برای مایکروسافت محسوب می‌شود. آقای گرینبرگ می‌گوید این بازی از همه جهات مطابق انتظارات عمل کرده و ایکس باکس به هدف خود از عرضه این بازی رسیده است.

بازی Hi-Fi Rush هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی و سرویس گیم پس در دسترس است. مدتی پیش بتسدا اعلام کرد بیش از دو میلیون مخاطب به تجربه محصول جدید استودیو Tango Gameworks پرداخته‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *