اخبار بازی

تاریخ عرضه کامپیوتر دستی ROG Ally شرکت ایسوس اعلام شد

شرکت ایسوس تاریخ عرضه جدیدترین رقیب استیم دک یعنی کامپیوتر گیمینگ دستی ROG Ally را اعلام کرد.

به‌تازگی ایسوس جزئیات جدیدی از کامپیوتر بازی قابل حمل خود به نام ROG Ally را منتشر کرده است که در میان آن‌ها تاریخ عرضه این پلتفرم به چشم می‌خورد. به‌گفته ایسوس، این کامپیوتر دستی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت (۱۱ مه) امسال به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد ROG Ally از پردازنده‌های جدید سری Ryzen Z1 شرکت AMD به همراه گرافیک RDNA3 برخوردار است.

وظیفه‌ی خنک نگه داشتن ROG Ally بر عهده سیستم حرارتی Zero Gravity خود ROG است که از دو فن به همراه پره‌های نازک هیت‌سینک و لوله‌های حرارتی با مقاومت بالا استفاده می‌کند. این کامپیوتر بازی دستی، دارای نمایشگری با رزولوشن 1080p و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه است. همچنین این نمایشگر از AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را در دسترس قرار می‌دهد.

پی سی گیمینگ قابل حمل Asus ROG Ally

پلتفرم ROG Ally روی ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود که در نتیجه آن بازیکنان می‌توانند به‌راحتی متوجه شوند چه بازی‌هایی را می‌توانند روی کامپیوتر دستی خود اجرا کنند. پلتفرم استیم دک از اکوسیستم کامل و منحصربه‌فردی بهره می‌برد و بازیکنان باید قبل از خرید بازی به بررسی پشتیبانی شدن آن توسط کامپیوتر خود بپردازند؛ این در حالی است که خریداران ROG Ally نیازی به نگرانی در این مورد را نخواهند داشت.

برای آسان‌تر کردن استفاده از ویندوز ۱۱ روی ROG Ally، شرکت ایسوس نسخه ویژه‌ای از نرم‌افزار Armory Crate خود را روی این دستگاه ارائه کرده است. این نرم‌افزار به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا علاوه‌بر امکان جستجوی راحت در کتابخانه‌های بازی، بتوانند دسترسی سریعی به کلیدهای عملکرد، نرم‌افزار مانیتورینگ درون بازی و پشتیبانی از Aura Sync داشته باشند. کامپیوتر ROG Ally شرکت ایسوس به همراه یک تست ۹۰ روزه از سرویس ایکس باکس گیم‌پس آلتیمیت عرضه خواهد شد تا سازندگان از این طریق بر پشتیبانی آن از ویندوز ۱۱ تاکید بیشتری کنند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *