اخبار بازی

شایعه: کنسول دستی جدید پلی استیشن ماه نوامبر روانه بازار می‌شود

اینسایدر مشهور و شناخته شده، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) مدعی است کنسول دستی جدید پلی استیشن مدتی پس از عرضه مدل جدید PS5 و در ماه نوامبر روانه بازار می‌شود. هنوز سونی به صورت رسمی از هیچ یک از دو مدل رونمایی نکرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مدت زمان زیادی از عرضه هدست واقعیت مجازی PS VR 2، یکی از بزرگ‌ترین محصولات سخت افزاری در چند سال اخیر نمی‌گذرد اما، شایعات درباره سایر محصولات سونی همچنان به قوت سابق باقی هستند. برخی از لیکرها از عرضه مدل جدید PS5 با دیسک درایو پرتابل سخن می‌گویند. برخی دیگر مدعی هستند سال آینده کنسول PS5 Pro روانه بازار می‌شود و ایده‌ای هم خبر از عرضه کنسول جدید PS Vita داده‌اند. در حال حاضر هیچ یک از مدل‌ها جنبه رسمی ندارند و شاید در کنفرانس جدید پلی استیشن که مطابق شایعات پیش از رویداد Summer Game Fest برگزار می‌شود، از این مدل‌ها به صورت رسمی رونمایی شود.

شاید جالب توجه‌ترین خبر درباره محصولات سخت افزاری سونی مربوط به کنسول دستی جدید پلی استیشن باشد. ژورنالیست شناخته شده، آقای جف گراب (Jeff Grubb) اولین نفری بود که این محصول اشاره کرد. ایشان در قسمت اخیر پادکست خود مدعی بود هدف از عرضه این محصول، ورود پرقدرت سونی به حوزه کلود استریمینگ است. حال خبرنگار رسانه Insider-Gaming، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) ضمن تایید صحبت‌های آقای گراب، می‌گوید این کنسول پیش از کنسول PS5 Pro و بعد از مدل جدید PS5 روانه بازار می‌شود. آقای هندرسون پیشبینی می‌کند در ماه نوامبر سال جاری این محصول به صورت جهانی عرضه شود.

لازم به ذکر است این اخبار در حال حاضر صرفا در حد شایعه هستند و باید منتظر واکنش رسمی سونی در این باره باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *