اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Ark 2 به اواخر سال 2024 موکول شد

استودیو WIldcard با انتشار یک بیانیه، اعلام کرد تاریخ انتشار بازی Ark 2 از اواسط سال میلادی جاری به اواخر سال ۲۰۲۴ موکول شده است. علت اصلی این تصمیم تغییر موتور بازیسازی به آنریل ۵ و آشنایی بیشتر تیم سازنده با ساز و کار این موتور است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

داستان تکراری تویق زمان عرضه بازی Ark 2 باز هم تکرار شد. این عنوان که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر شود، به اواسط سال میلادی جاری موکول شد و سازندگان در آن زمان علت و توضیح خاصی را ارائه نکردند و تنها به انتشار یک تریلر کوتاه برای بازی بسنده کردند. حال و با انتشار یک بیانیه بار دیگر خبر تعویق زمان عرضه بازی اعلام شد. استودیو WIldcard اعلام کرد به دلیل اینکه موتور بازیسازی استفاده شده برای این عنوان آنریل ۵ است و بسیاری از اعضای تیم سازنده تجربه کار با آن را ندارند، به زمان بیشتری برای مسلط شدن بر آن نیاز دارند و به همین دلیل باید تاریخ انتشار بازی را به تعویق بیاندازند.

در بیانیه استودیو که برای اعلام تعویق تاریخ انتشار بازی Ark 2 منتشر شده، آمده‌ است:

هدف ما این است که Ark 2 را به بهترین بازی ممکن و یک تجربه منحصر به فرد و مفرح برای مخاطبان تبدیل کنیم. آنریل ۵ یک تکنولوژی بسیار نوین است و هدف ما این است که حداکثر پتانسیل این تکنولوژی پیشرو استفاده کنیم.

سازندگان همچنین اعلام کردند تا پایان سال میلادی جاری خبری از نمایش جدید از بازی نخواهد بود. بازی Ark 2 قرار است برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *